مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان زنجان تاکید کرد
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان زنجان بر ضرورت ساماندهی مساجد در استان زنجان تاکید کرد.
کد خبر: ۸۵۰۳۶۶۶
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۶

حجت‌الاسلام اذن‌الله خدایی ظهر امروز در مجمع عمومی بسیج مساجد و محلات سپاه استان زنجان با تاکید بر اینکه توقعات مردم باید از ائمه جماعت متعادل باشد، اظهار داشت: ائمه جماعت مساجد باید شایستگی امام جماعت مسجد بودن را دارا بوده و مردم‌دار و عالم به زمان باشد.

وی با اشاره به اینکه امام جماعت مساجد باید توجه ویژه‌ای به زمان حضور خود در مسجد داشته باشد، افزود: ائمه جماعت مساجد باید قبل از مردم در مسجد حضور داشته و بعد از همه از مسجد بیرون رود.

وی برقراری ارتباط صمیمی با جوانان را از ویژگی‌های امام جماعت اعلام کرد و یادآور شد: ائمه جماعت مساجد باید پویا و بانشاط بوده و رفتار خوبی با مردم داشته باشد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان زنجان بر ضرورت سازماندهی مساجد استان زنجان تاکید کرد و افزود: باید برنامه‌ریزی جدی برای تحقق این امر صورت گیرد.

در ادامه معاون بسیج مساجد و محلات سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان هدف از برگزاری مجمع عمومی بسیج مساجد و محلات را پیشبرد اهداف و عملیاتی کردن ماموریت‌های بسیج محلات در حوزه‌های مختلف اعلام کرد.

ابراهیم رستم‌خانی مشارکت در اداره بسیج محلات و پیشبرد همه جانبه بسیج محلات استان را از مزایای این مجمع اعلام کرد و یادآور شد: ایجاد وحدت و هم‌افزایی فکری برای تحقق بسیج مساجد از دیگر مزایای این مجمع است.

وی در پایان ارتقای کیفی بسیج محلات را از اهداف مجمع عموم بسیج مساجد و محلات اعلام کرد و افزود: برگزاری این مجمع در کارآمدسازی نظام مدیریتی مساجد کمک می‌کند.

ارسال نظرات