رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان از ارسال 4 هزار و 232 اثر به همایش میعادگاه عاشورایی دانشجویان کشور در زنجان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۰۳۶۶۳
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۴

مهدی عباسی با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی سه کارکرد اصلی در کشور دارد، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین کارکرد‌های جهاد دانشگاهی ورود به مسائل فرهنگی است.

وی با اشاره به فعالیت‌های گسترده جهاد دانشگاهی استان زنجان تصریح کرد: جهاد دانشگاهی استان زنجان قابلیت‌ و ظرفیت اجرای طرح‌های ملی را دارد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان به سه طرح ملی تصویب شده برای اجرا در استان زنجان اشاره کرد و افزود: یکی از این طرح‌ها برگزاری میعادگاه عاشورایی دانشجویان کشور در زنجان است.

عباسی برگزاری جشنواره سراسری طنز دانشجویی را از دیگر طرح‌های تصویب شده برای اجرا در زنجان عنوان کرد و گفت: اختتامیه این جشنواره اردیبهشت‌ماه سال آینده برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری همایش دیدگاه‌های اقتصادی قران کریم ادامه داد: برگزاری این همایش نیز به جهاد دانشگاهی استان زنجان واگذار شده است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان با بیان اینکه میعادگاه عاشورایی دانشجویان کشور با دو هدف اصلی برگزار می‌شود، ادامه داد: این برنامه در کشور در راستای انتقال پیام بصیرتی قیام عاشورا با ابزار هنر و مشارکت دانشجویان در برنامه‌های آئینی برگزار می‌شود.

عباسی با اشاره به استقبال بی‌نظیر از این همایش گفت: 4 هزار و 232 اثر به دبیرخانه این همایش ارسال شده است که در نوع خود واقعا بی‌نظیر است.

وی با بیان اینکه جامعه هدف این همایش قشر خاص دانشجو است، تصریح کرد: آثار ارسالی به این همایش در قالب شعر، داشتان کوتاه، عکاسی، گرافیک، فضای مجازی و طراحی المان شهری است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان با اشاره به تعداد آثار ارسالی به این همایش خاطرنشان کرد: تعداد یک هزار و 50 اثر در قالب شعر، اثر در قالب داستان کوتاه، 2 هزار و 456 اثر در قالب عکاسی، 130 اثر گرافیکی، 115 اثر فضای مجازی و 201 اثر طراحی المان شهری به دبیرخانه این همایش ارسال شده است.

ارسال نظرات