جانشین فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا با بیان اینکه شبکه های ماهواره به دنبال گرفتن اصالت مردم است، گفت: غذایی که در بشقاب‌های ماهواره‌ها می باشد یک غذای سمی است.
کد خبر: ۸۵۰۳۶۱۵
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۵

سرگرد سیدجلیل قاسمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از صومعه سرا، با اشاره به مضرات دجالواره اظهار کرد: از زمان شروع انقلاب اسلامی تا کنون دشمنان این نظام از هر توطئه ای برای براندازی نظام و انقلاب اسلامی ایران استفاده کرده اند.

وی با بیان اینکه دشمنان بعد از شکست در جنگ سخت شروع به تحریم و بعد از ان شبیخون و تهاجم فرهنگی کردند، افزود: ماهواره یکی از مولفه های جنگ نرم است که دشمنان اسلام از ان بهره می گیرند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا با بیان اینکه دشمنان در جنگ سخت هدفشان گرفتن زمین و خاک ایران بود، گفت: در جنگ نرم در صدد گرفتن عقاید و ارزش های مردم که برگرفته از اسلام است می باشند.

قاسمی با بیان اینکه شبکه های ماهواره به دنبال گرفتن اصالت مردم است، تصریح کرد: شبکه های ماهواره ای به دنبال خواسته های انسان ها هستند و به قرآن، خدا و ائمه و ... توجه ای ندارند.

وی به بیانات مقام معظم رهبری اشاره و خاطرنشان کرد: ماهواره گنداب فسادی است که تیرهای زهرآگین خود را به سمت ملت‌ها و کشورها هدف گیری می‌کند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا اظهار کرد: غذایی که دشمنان در بشقاب‌های ماهواره برای مردم تهیه کرده اند یک غذای سمی است و مردم باید نسبت به این امر اگاه سازی شوند که در این صورت از ماهواره استفاده نخواهند کرد.

قاسمی با بیان اینکه برنامه های ماهواره ای با قرآن و نگرش دینی اسلامی مغایرت دارد، افزود: دیدن این برنامه ها جز ضرر چیز دیگری برای انسان ها به دنبال ندارد.

وی با توجه به اهداف ماهواره ها گفت: ترویج خانواده بی قید و بند و بی سامان و از بین بردن مفهوم مقدس خانواده از اهداف شوم آنها است.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه خانه‌ای که ماهواره داشته باشد خانواده در آنجا به چالش کشیده می شود، تصریح کرد: هدف دیگر شبکه های ماهواره ای تغییر دادن سبک زندگی اصیل ایرانی اسلامی به سبک غربی است.

قاسمی خاطرنشان کرد: ترویج تفکر تغییر زمانه، فریبکاری مذهبی، سانسورهای فریبنده و پخش سریال‌های دنباله‌دار با موضوع ترغیب داشتن روابط متهورانه از دیگر اهداف شبکه های ماهواره ای است.

وی اظهار کرد: دشمن در این برهه حساس از رسانه برای تبلیغ افکار خود بر روی نسل جوان استفاده می کند که وایبر، واتساپ، لاین و ... از جمله رسانه ها است.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا افزود: مردم باید نسبت به توطئه های دشمنان آگاه سازی شوند تا از این ابزار استفاده نکنند.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
صادق
۱۸:۳۱ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۴
با تشکر از این مصاحبه جالب از اقای قاسمی می خواهیم که مطالبی در خصوص فضای مجازی مانند تلگرام و ... اطلاعاتی در اختیار مخاطبین بگذارد ظاهرا ایشان اطلاعات خوبی دارند. از مطالعه این متن لذت بردم.