جانشین فرماندهی نیروی زمینی کل سپاه گفت: شهید خوشه بر، برای تکلیف الهی سر تعظیم فرود آورد و خود را برای دفاع از حرمین و ارزش ها در راه خدا قربانی کرد و حرکت شهدا ادامه دهنده حرکت سرخ امام حسین(ع) است.
کد خبر: ۸۵۰۳۶۱۰
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لنگرود،سردار عراقی در مراسم سوم شهید فرهاد خوشه بر در مسجد جامع این شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این مرز و بوم به خصوص شهید خوشه بر،با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس بویژه حماسه آفرینی های بسیجیان در عملیات کربلای 2 اظهار کرد: در آن عملیات به عینه شاهد بودم که چگونه رزمندگان و بسیجیان برای انجام عملیات داوطلب می شدند و با نثار جان خود،پیروزی های بزرگی به دست آوردند.

وی با بیان اینکه این روحیه و ایثارگری و فداکاری، برای نسل حاضر یک الگوی بسیار خوب است تصریح کرد: نمونه کوچکی از آن در حضور داوطلبانه پاسداران در کشورهای درگیر با گروهکهای تروریستی است.

جانشین فرماندهی نیروی زمینی کل سپاه با اشاره به اینکه کاروان شهدا همبستگی و وحدت ایجاد می‌کند، گفت: برای دفاع و حمایت از ولایت و اسلام این کاروان ادامه دارد.

سردار عراقی شهدا را مردان صادقی دانست که به وظیفه خود عمل کردند و با فدا کردن جان خود از ارزش‌های الهی پاسداری می‌کنند.

 وی اضافه کرد: شهید خوشه بر، برای تکلیف الهی سر تعظیم فرود آورد و خود را برای دفاع از حرمین و ارزش ها در راه خدا قربانی کرد و حرکت شهدا ادامه دهنده حرکت سرخ امام حسین(ع) است.

 جانشین فرماندهی نیروی زمینی کل سپاه در پایان خاطرنشان کرد: ایشان همچنین اضافه کردند: گروهک تروریستی داعش علیرغم اینکه مورد حمایت غرب و برخی از کشورهای مرتجع منطقه است،ولی با رشادتهای رزمندگان آن کشورها و بسیج مردمی، در وضعیت اضمحلال قرار گرفته و ان شاء الله به زودی شاهد نابودی این تروریستها از کشورهای عراق و سوریه خواهیم بود.

 

ارسال نظرات