معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: مطبوعات در زمینه تحلیل محتوای اخبار منتشره دقت کنند.
کد خبر: ۸۵۰۳۵۹۱
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از زنجان، جعفر محمدی در مراسم تجلیل از برگزیدگان نخستین جشنواره رسانه، نظم و امنیت عمومی استان زنجان با تقدیر از نگاه علمی و اجتماعی به مقوله امنیت در جامعه اظهار داشت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با هیچ ارگان دولتی به اندازه نیروی انتظامی همکاری ندارد.

وی با اشاره به اینکه تفاهمنامه فی مابین نیروی انتظامی و این اداره کل به منظور کاهش آسیبهای اجتماعی منعقد شده است که قابل تقدیر است، یادآور شد: این جشنواره حاصل کار نیروی انتظامی است و در معرفی داوران و مشاوره این اداره کل به این جشنواره کمک کرده است.

وی با بیان اینکه در زمینه داوری عباسی و قشمی اقدامات این جشنواره را انجام دادند، افزود: نیروی انتظامی خلا برگزاری جشنواره مطبوعات را در زنجان با برگزاری این جشنواره پر کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه در برخی از بخشها داوری سخت بود، تصریح کرد: این ظرفیت نشان‌دهنده مطلوب بودن سطح علمی خبرنگاران استان زنجان است.

محمدی با بیان اینکه مصاحبه‌گر به معنای واقعی کلمه نداریم و در این زمینه ضعفهای اساسی وجود دارد، خاطر نشان کرد: در زمینه انیمیشن یک اثر به عنوان بخش جانبی جشنواره تجلیل میشود.

وی با اشاره به اینکه ترویج امنیت در جامعه با همکاری رسانهها و نیروی انتظامی محقق میشود، خاطرنشان کرد: این جشنواره گام مثبتی در زمینه ارتقای فعالیتها در این زمینه محسوب میشود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان بر ضرورت برگزاری جلسات تخصصی در این زمینه تاکید کرد و گفت: به همه مطبوعات و نشریات به صورت تحلیل محتوا و کار علمی توجه میشود.

ارسال نظرات