با حضور سردار علیرضا صالحی فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان، برگزیدگان نخستین جشنواره رسانه، نظم و امنیت عمومی استان زنجان معرفی شدند.
کد خبر: ۸۵۰۳۵۸۸
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از زنجان،‌ برگزیدگان نخستین جشنواره رسانه، نظم و امنیت عمومی استان زنجان با حضور معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان و فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان تجلیل شدند.

جعفر محمدی، مجید عباسی و علی قشمی به عنوان هیئت داوران این جشنواره در این مراسم تجلیل شدند.

همچنین در بخش گزارش اثر معصومه امینی با عنوان «زیر سایه جذابیت» از صدا و سیمای مرکز زنجان به عنوان اثر برتر معرفی شد.

در همین بخش اثر گلشید کریمیان از هفتهنامه فردای زنجان با عنوان «دموکراسی حفظ امنیت» به عنوان اثر دوم معرفی و اثر سمیه میناخانی از هفتهنامه فردای زنجان با عنوان «مردم زیر خط فقر»، رتبه سوم بخش گزارش را از آن خود کرد.

در بخش خبر نیز پرویز غفاری از خبرگزاری ایرنا با عنوان «نیازی به حضور پلیس در تصادفات خسارتی وجود ندارد» به عنوان رتبه نخست معرفی و در همین بخش اثر زهرا مقدمی از خبرگزاری مهر با عنوان «جاده های زنجان» حائز رتبه دوم شد و جایزه مشترک سوم نیز به ملک ناز نجفی، خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی موج رسا با عنوان «حضور پنج دستگاه اجرایی در راههای استان زنجان» و زهرا نصیری از باشگاه خبرنگاران جوان رسید.

آثار کبری اسلامی و مهران حبیبی از هفته‌نامه پگاه میهن شایسته تقدیر شناخته شد، در بخش انیمیشن اثر غلامرضا تروان تجلیل شد.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان زنجان در این مراسم اظهار کرد: اخبار حوادث مولفهای تاثیرگذار در احساس امنیت و آرامش در جامعه است که نخستین جشنواره رسانه، نظم و امنیت عمومی استان زنجان به این منظور برگزار شد.

وی با بیان اینکه داوری جشنواره در سه بخش مصاحبه، گزارش و خبر برگزار شد، گفت: سه اثر در بخش گزارش، چهار اثر در بخش خبر و یک اثر در بخش انیمیشن انتخاب شدند و در بخش مصاحبه هیئت داوران انتخابی نداشت
ارسال نظرات