حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد در جمع خبرنگاران:

مجلس به روزآمد کردن قوانین راهنمایی و رانندگی توجه ویژه دارد

نایب رئیس مجلس با بیان اینکه مجلس همکاری خوبی با پلیس راهنمایی و رانندگی در زمینه کاهش تخلفات و مسائل حوزه قانونگذاری دارد، گفت: مجلس به قوانین راهنمایی و رانندگی توجه ویژه دارد تا ‌قوانین روزآمد شود.
کد خبر: ۸۵۰۳۵۴۶
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۱

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری  بسیج، جت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی‌فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در حاشیه همایش سراسری رؤسا و مدیران پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در جمع خبرنگاران، گفت:‌ ما همکاری خوبی با پلیس راهنمایی و رانندگی در زمینه کاهش تخلفات و مسائل حوزه قانونگذاری داشته‌ایم.

وی افزود:‌ مجلس به قوانین راهنمایی و رانندگی توجه ویژه داشته و از ظرفیت پلیس استفاده کرده تا در برخورد با تخلفات، ‌قوانین روزآمد شود در همین زمینه مجلس این آمادگی را دارد با ارزیابی شرایط و احیاناً بازنگری در برخی از قوانین با نگاه کارشناسی اصلاحاتی را انجام دهند.

نایب رئیس مجلس درباره تأثیرات جرائم راهنمایی و رانندگی، گفت: ‌افزایش جرائم راهنمایی و رانندگی در کاهش تلفات ناشی از تصادفات نقش مؤثری دارد و می‌تواند نقش بازدارندگی جدی داشته باشد، هر چند که با استانداردهای جهانی در حوزه جرائم فاصله داریم.

حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد درباره موضوع مذاکرات هسته‌ای، افزود: امروز کشورهای غربی به دلیل ناکارآمدی تهدیدها و تحریم‌ها تنها راه را مذاکره با جمهوری اسلامی ایران می‌‌دانند.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران انجام مذاکره متوازن را همیشه در دستورکار قرار داده و از زمان بحث هسته‌ای همیشه در چارچوب قوانین بین‌المللی و ان‌پی‌تی مذاکرات را ادامه داده‌اند.

نایب رئیس مجلس یادآور شد: با توجه به اینکه کشورهای غربی راه‌های مختلفی را در موضوع هسته‌ای امتحان کرده‌اند به این نتیجه رسیدند تنها راه در این موضوع مذاکره با جمهوری اسلامی ایران است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار