خبرهای داغ:
مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران تویسرکان از برگزاری 18 یادواره شهدا طی سال جاری در شهرستان تویسرکان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۰۳۵۳۸
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، محمد داوری در آستانه سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تمام برنامه‌های این نهاد با رویکرد فرهنگی و با هدف ترویج فرهنگ ایثار، گذشت و شهادت طلبی انجام می‌شود.

وی با قدردانی از سپاه و پایگاه های مقاومت بسیج تویسرکان، بیان کرد: در سال جاری در سطح شهرستان 18 یادواره شهدا برگزار شد.

مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران تویسرکان، دیدار با خانواده های شهدا و دلجویی از آنان را یکی از اولویت های بنیاد شهید تویسرکان عنوان کرد و افزود: در سال جاری 800 مورد بازدید و 570 مورد تماس تلفنی در راستای دلجویی و شناسایی مشکلات خانواده های محترم شهدا صورت گرفته است.

داوری به مشکلات فرزندان شهدا و خانواده های ایثارگردر تأمین شغل مناسب اشاره کرد و افزود: در حالی که ذهنیت نامناسبی در جامعه در خصوص ایجاد اشتغال برای خانواده های شهدا و ایثارگران در جامعه رواج یافته است، ولی این عزیزان برای شغل یابی با مشکلات بسیاری دسته و پنجه نرم می کنند.

وی با بیان اینکه شهرستان تویسرکان از 91 گلزار شهدا با 706 مزار برخوردار است، گفت: 6 گلزار شهری در شهرستان به طور کامل سامان دهی شده اند و از 85 گلزار مربوط به روستاها با 370 مزار تاکنون 75 گلزار روستایی با مجموع 329 مزار به پایان رسیده است.

مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران تویسرکان افزود: در حال حاضر سامان دهی 10 گلزار شهدای روستایی با 41 مزار باقی مانده است که خوشبختانه در روزهای اخیر کلنگ ساماندهی این گلزارها با حضور نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی زده شد و وبه فضل خدا اوایل تابستان سال 94 به بهره برداری می رسند.

داوری با بیان اینکه دو هزار و 219 پرونده ایثارگران و شهدا در بنیاد شهید تویسرکان است،فزود: در سال جاری هشت یادمان تازه تأسیس در سطح شهرستان تویسرکان نصب شد.

وی در ادامه، حل مشکلات مربوط به خدمت سربازی فرزندان شهدا، کمک به نگهداری از والدین سالخورده شهدا، پیگیری مسائل حقوقی و قضایی خانواده های شهدا و ایثارگران، تشکیل پرونده برای ایثارگران و جانبازان ۲۵ درصد به بالا و معرفی جامعه هدف جهت تعویض و تمدید دفترچه های بیمه درمانی را برخی دیگر از برنامه های بنیاد شهید تویسرکان در سال جاری برای خدمت رسانی به خانواده های شهدا و ایثارگران برشمرد.

مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران تویسرکان برگزاری پیاده روی خانوادگی، دیدار با خانواده شهدا و امام جمعه، برگزاری گلشن وحی و تجلیل از فعالان قرآنی بیناد را بخش کوچکی از فعالیت های بنیاد شهدید تویسرکان در سال جاری برشمرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات