خبرهای داغ:
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری همدان خبر داد
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری همدان با اشاره به شناسایی 20 نقطه حادثه‎خیر در شهر همدان که عمده‎ترین تصادفات جرحی و فوتی در آن نقاط رخ می‎داد، گفت: 18 مورد از این نقاط با اصلاح مهندسی، ایمن شدند.
کد خبر: ۸۵۰۳۵۲۷
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، عباس صوفی با اشاره به ساخت پل‌های عابر پیاده اظهار داشت: ساخت این پل‌ها برای افزایش ایمنی و تأمین سلامت عابران پیاده است که در معابر عریض که تردد از خیابانها حادثهخیر و منجر به تصادفات میشود، عملیاتی شده که متأسفانه مردم از این سازه‌ها کمتر استفاده میکنند.

وی توجه به ارتقای فرهنگ ترافیکی و فرهنگسازی در استفاده مردم از پل‌های عابر پیاده را امری قابل توجه دانست و افزود: به منظور بهرهمندی بیشتر و تأمین رفاه حال شهروندان مکانیزه شدن پلهای عابر پیاده شهر در دستور کار شهرداری همدان قرار گرفته است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری همدان تصریح کرد: اکنون 20 پل عابر پیاده در نقاط مختلف شهر همدان وجود دارد که تنها هفت مورد از این سازه‌‏ها مجهز به پلهبرقی مکانیزه شدهاند.

وی گفت: برای خرید 18 دستگاه پله برقی و 14 دستگاه آسانسور برای پل‌های عابر پیاده همدان با پیمانکار مربوطه قرارداد منعقد شده است که به زودی عملیاتی می‌شود.

صوفی تأکید کرد: سال آینده تمام پلهای عابر پیاده شهر همدان مکانیزه میشوند و در این راستا 70 میلیارد ریال اعتبار در بودجه شهرداری همدان به منظور نصب آسانسور و پله برقی برای این پلها پیشبینی شده است.

وی با اشاره به اصلاح مهندسی و ترافیکی معابر شهر همدان بیان کرد: 20 نقطه حادثهخیر در شهر همدان که عمدهترین تصادفات جرحی و فوتی در آن نقاط رخ میداد، با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی شناسایی شده است که 18 مورد از این نقاط با اصلاح مهندسی ایمن شدند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری همدان عنوان کرد: همچنین به منظور رفع معضل ترافیک و گره‏‌های ترافیکی در میادین و تقاطعهای پرتردد شهر ساخت تقاطعهای غیرهمسطح مورد توجه قرار گرفته است به طوری که با احداث پلهای روگذر در چهارراه خواجه رشید و چهارراه تختی شاهد ترافیک روانی هستیم.

وی ابراز کرد: با عنایت شورای شهر همدان سال آینده در مباحث ترافیکی شهر همدان و اجرای پروژههای تأثیرگذار افزایش بودجه قابل توجهی برای شهرداری همدان پیشبینی شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات