عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: با وجود توافق ژنو و امتیازاتی که ایران در مذاکرات داده و چیزی هم در ازای آن نگرفته طبیعی است آنها نمادهای هسته‌ای را حذف کنند چراکه در عمل نیز برنامه‌ هسته‌ای کشورمان را حذف کرده‌اند.
کد خبر: ۸۵۰۳۵۱۹
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری بسیج، زهره طبیب‌زاده عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با اشاره به حذف نماد هسته‌ای کشورمان از اسکناس‌های 5 هزار تومانی اظهار داشت: با روی کار آمدن دولت یازدهم ما شاهد به کارگیری و حضور عناصر فتنه در وزارتخانه‌های مختلف، پست‌های کلیدی و میانی و در سمت رؤسای دانشگاه‌ها و معاونین وزرا بوده‌ایم و در واقع کسانی که در فتنه صاحب نقش بودند در این دولت به کار گرفته شدند لذا این گونه برخوردها از سوی دولت غیرمنتظره نیست.

طبیب‌زاده حذف نماد هسته‌ای کشورمان از اسکناس‌ها را در جهت شیوه‌های دولت از ابتدا تا کنون دانست و ادامه داد: اخیرا آقای کری به صراحت گفته است مقابل کلیه امتیازاتی که آمریکا از ایران گرفته تنها بخشی از دلارهای نفتی ما را آزاد کرده و این همان امکانات مالی ایران در دست آنها بوده است بنابراین می‌بینیم که ما در قضیه هسته‌ای هیچ امتیازی نگرفته‌ایم.

نماینده مردم تهران در مجلس بر همین اساس تصریح کرد: با توجه به امتیازاتی که ایران داده و چیزی هم در ازای آن نگرفته باعث سرشکستگی دولت و افول حاکمیت ملی است، بنابراین طبیعی است با وجود توافق ژنو آنها نمادهای هسته‌ای را حذف کنند چرا که در عمل نیز برنامه‌ هسته‌ای کشورمان را حذف کرده‌اند.

وی با بیان اینکه پس از توافق ژنو ما از یکی از تاسیسات مینیاتوری و تشریفاتی برخوردار خواهیم بود، یادآور شد: هر گونه عقب‌نشینی نمادین نیز در تائید همین اقدامات و نماد علنی جریان مذاکرات است.

طبیب‌زاده ضمن اشاره به استفاده از رنگ بنفش در سردر دانشگاه تهران که بر روی اسکناس‌های جدید 5 هزار تومانی حک شده است اظهار داشت: رئیس‌جمهور در حال حاضر به یک رنگ یا جریان سیاسی خاص تعلق ندارد و مسئول قوه مجریه نظام است.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در پایان تاکید کرد: اگر این رفتار از سوی دولت ادامه یابد جناح سیاسی مخالف آقای روحانی عکس‌العمل نشان می‌دهد و صحنه سیاسی کشور درگیر خواهد شد که این به صلاح نخواهد بود.


- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931217000302#sthash.ib6rlpg1.dpuf
ارسال نظرات