خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم خبر داد؛
مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم از حضور بیش از پنج هزار نفر از اقشار قم در اردوهای جهادی خبر داد.
کد خبر: ۸۵۰۳۴۹۷
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سید حسین فرهادی پیش از ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله علوی‌گرگانی طی سخنانی با اشاره به اینکه سازمان بسیج سازندگی به فرمان رهبر معظم انقلاب تاسیس شده است اظهار کرد: این سازمان با هدف حمایت و پشتیبانی از محرومان به صورت خود جوش دایر شد.

وی افزود: سازمان بسیج سازندگی در راستای فعالیت‌های عمرانی، فرهنگی، ورزشی و آموزشی سعی در خدمت رسانی به اقشار مستضعف و نیازمند جامعه دارد که این امر سبب رضایت‌مندی آحاد جامعه می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم با اشاره به اینکه فعالیت این سازمان در راستای مقابله به اهداف شوم دشمنان است گفت: دشمنان به دنبال نارضایتی مردم از جمهوری اسلامی ایران هستند و به نوعی سعی دارند مردم را از نظام جدا کنند.

فرهادی تصریح کرد: امسال شاهد حضور بیش از 5 هزار نفر در اردوهای جهادی بوده‌ایم که در این راستا برنامه‌های ویژه‌ای نیز برای ایام نوروز و خدمات رسانی به اقشار نیازمند و محروم جامعه داریم.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در حوزه اقتصاد مقاومتی گفت: از سال 92 بسیج سازندگی به صورت اجرایی در راستای اقتصاد مقاومتی فعالیت می‌کند که با توجه به این امر بیش از 11 میلیارد تومان تسهیلات به اقشار نیازمند و محروم جامعه اعطا شده است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم خاطرنشان کرد: اشتغال یکی از مباحث مورد توجه جامعه است که در راستای کاهش آمار بیکاری در جامعه موفق شده‌ایم 851 کارگاه برای اشتغال جوانان راه‌اندازی کنیم.



ارسال نظرات
پر بیننده ها