مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ه:
مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها با بیان اینکه یارانه ماه اسفند زودتر واریز می‌شود، گفت: یارانه نوزادانی که پدر و مادرشان یارانه‌بگیر بوده‌اند، فوری برقرار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۰۳۴۶۴
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۵

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری بسیج، اکبر ایزدی در مورد اینکه گفته می‌شود یارانه نقدی تازه متولدان و نوزدان به موقع پرداخت نمی‌شود، اظهار داشت: این موضوع امکان ندارد، زیرا اطلاعات افراد فوت شده از فهرست یارانه خارج و پس از آن آمار متولد شدگان به لیست اضافه می‌شود.

مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، در پاسخ به این سؤال که یکی از مخاطبان عنوان کرده 8 ماه است یارانه فرزند تازه متولد شده‌‌اش برقرار نشده است، بیان کرد: اطلاعات کامل و جزئیات متولدان و متوفیان از سوی سازمان ثبت احوال دقیق اخذ می‌‌شود و احتمال جا ماندن تازه متولدان وجود ندارد.

وی ادامه داد: احتمال دارد اشکالی در سیستم ثبت احوال وجود داشته باشد و در غیر این صورت یارانه آنها وصل می‌شود.

ایزدی عنوان کرد: تنها یارانه متولدان وصل خواهد شد که در حال حاضر سرپرست آنها یارانه نقدی دریافت می‌کنند و شامل افرادی غیر از آن نمی‌شود.

مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها با بیان اینکه اطلاعات خانوارها و مرگ و میر و زاد و ولد در سیستم یارانه ثبت می‌شود، گفت: این سیستم خودکار بوده عامل انسانی دخیل نیست که خطا در آن وجود داشته باشد.

به گفته ایزدی، در مرداد ماه مجوزی از دولت گرفته شد که تازه متولدان نیز مشمول یارانه شوند و اکنون این کار اجرایی می‌شود

وی با اشاره به زمان پرداخت یارانه نقدی 45500 تومانی اسفندماه عنوان کرد: معمولاً بیست دوم هر ماه یارانه پرداخت می‌‌شود، اما با توجه به پایان سال و عید برنامه داریم که یارانه این ماه زودتر پرداخت شود.

 

ایزدی با بیان اینکه میزان متوفیان کشور بین 85 تا 120 هزار نفر در ماه است، بیان داشت: این رقم‌ها زیاد نیست و متولدان نیز بین 30 تا 40 هزار نفر هستند.

 

ارسال نظرات