خبرهای داغ:
رئیس موسسه روایت سیره شهدا گفت: جهادگران مصداق واقعی مجاهدان جهاد سخت بودند زیرا آنها در جهاد، سخت‌ترین و بافضیلت‌ترین نوع آن را انتخاب کرده بودند.
کد خبر: ۸۵۰۳۴۱۴
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد مهدی ماندگاری در یادواره 59 شهید سنگر ساز بی سنگر استان قم در دوران دفاع مقدس با گرامیداشت یاد و خاطره 3100 جهادگر شهید در کشور و 59 جهادگر شهید استان قم گفت: جهادگران مصداق واقعی مجاهدان جهاد سخت بودند زیرا آنها در جهاد، سخت‌ترین و بافضیلت‌ترین نوع آن را انتخاب کرده بودند.

وی با بیان اینکه اعتقاد به غیب در دوران دفاع مقدس پررنگ بود، ادامه داد: اگر امروز عده‌ای خط زندگی را به جای قرآن از ماهواره‌ها و فضاهای مجازی می‌گیرند، برای این است که ایمان به غیب در زندگی‌ها کمرنگ شده است.

رونمایی از شناسنامه هویتی جهادگر شهید حسن علیمحمدی، اجرای سرود، پخش کلیپ، برپایی نمایشگاه جنبی عملکرد جهاد سازندگی قم در دوران دفاع مقدس، توزیع لوح فشرده بی‌سنگران و اجرای مسابقه فرهنگی بخش‌های دیگری از این مراسم بود.

در این مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین آشتیانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین علی بنایی معاون سیاسی امنیتی استانداری قم، لطفی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و سیار فرماندار قم حضور داشتند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها