مسئول بسیج دانش آموزی استان مرکزی:

اعزام 40 خادم شهدا دانش آموز به مناطق عملياتي جنوب

به همراه اعزام دانش آموزان برادر به اردوهاي راهيان نور در فاصله زماني 12 اسفند تا 17 اسفند، 40 خادم برادر به جنوب اعزام شدند كه اين خادمان در منطقه طلائیه مستقر بوده و به زائرين شهدا خدمت رساني مي کنند.
کد خبر: ۸۵۰۳۳۹۹
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۱
محمدتقی امینی مسئول بسیج دانش آموزی استان مرکزی در خصوص حضور خادمان شهدای دانش آموز بيان كرد: حضور خادمان شهدا در اردوی راهيان نور جنوب نشان از این است که هر ساله تعداد زیادی از جوانان مشتاق فرهنگ ایثار و شهادت در این عرصه پیش قدم می‏شوند .
وي با بیان اینکه هدف از اين حضور خدمت به شهدا و زائران شهدا در مناطق جنوب است، گفت: خوشبختانه نسل جوان امروز عاشق و علاقه‌مند به آشنایی با دفاع مقدس است.
مسئول بسیج دانش آموزی استان مرکزی خاطرنشان کرد: برگزاري اردوهای راهیان نور فرصتی مناسبی برای آشنایی نسل جوان با فرهنگ و دفاع مقدس است .
امینی اظهار داشت: خادمان راهيان نور از جمله اقشاري هستند كه در اين حركت عظیم فرهنگي هم بر زائران مناطق عملياتي علاوه بر تأثيرگذاري خود نيز تأثيرپذير اين فضاي معنوي هستند.
وي گفت: تأثيرپذيري افراد حاضر در این مناطق به دليل اين است كه خود نيز در فضاي معنوي و حماسي قرار گرفته و در مدت حضور خود تحول بزرگي در وجودشان ايجاد مي‌شود .
مسئول بسیج دانش آموزی استان مرکزی گفت: همه ساله تعداد زیادی از جوانان مشتاق فرهنگ ایثار و شهادت در لباس خادم شهدا راهی یادمان‏ها و مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس می شوند
امینی بيان كرد:‌ به همراه اعزام دانش آموزان برادر به اردوهاي راهيان نور در فاصله زماني 12 اسفند تا 17 اسفند، 40 خادم برادر به جنوب اعزام شدند كه اين خادمان در منطقه طلائیه مستقر بوده و به زائرين شهدا خدمت رساني مي کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار