خبرهای داغ:
نماینده مردم تویسرکان در مجلس:
نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون اسرائیل از شهدای ما حساب می‌برد و از روی ترس علیه ملت ما توطئه راه انداخته و کشورمان را تحریم می‌کند.
کد خبر: ۸۵۰۳۳۴۶
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، محمدمهدی مفتح در یادواره 22 شهید روستای جعفریه اظهار داشت: شهدای جنگ تحمیلی الگوی خود را شهدای انقلاب قرار دادند و انقلاب اسلامی به حقیقت گوشه ای از مقاومت اسلامی در جهان است که امروزه با بیداری اسلامی سامان گرفته است.

وی به چرایی سخنان نخست‌وزیر اسرائیل در کنگره آمریکا اشاره و اظهار کرد: وقتی رژیمی اشغالگر، غاصب، کودک کش و رژیمی که جتی به زنان و کودکان رحم نمی کند، این گونه در کنگره آمریکا حرف میزند، نشان می دهد قدرت ایران اسلامی در جهان تا چه اندازه است و دشمنان انقلاب را به زمین زده است.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، تمام کشورهای عربی در جنگ 6 روزه با اسرائیل کم آوردند و در جنگ 6 روز اعلام آتش بس کردند، اما به برکت خون مطهر شهدا و گسترش انقلاب اسلامی در جهان شاهد هستیم، که در جنگ 22 روزه حزب الله و 11 روزه غزه، چگونه قدرت معنوی ایران اسلامی در منطقه و جهان اثرگذار بود و هست.

مفتح تصربح کرد: این قبیل موارد به خوبی نشان می دهد شهدای ما چه کسانی بودند و با چه روحیه ای به شهادت رسیدند و اکنون اسرائیل از شهدای ما حساب می برد و از روی ترس علیه ملت ما توطئه راه انداخته و کشورمان را تحریم می کند.

وی با تأکید بر اینکه اگر استکبار جهانی شجاع بودند مذاکره نمی کردند، گفت: امروز مدعیانی که جهان را دهکده ای می بییند و خود را کدخدای آن معرفی می کنند، منتظر هستند ببیند ایران چه تصمیمی می گیرد تا با توجه به تصمیمات کشورمان، برنامه های شوم خود را اجرایی کنند.

نماینده مردم تویسرکان با اشاره به خطوط قرمزی که باید تیم مذاکره کننده کشورمان در مذاکرات رعایت کند، گفت: باید مذاکرات در یک مرحله به اتمام رسد و به نفع مردم شریفمان و حافظ دستارودهای انقلاب اسلامی باشد.

مفتح درباره اقتصاد مقامتی نیز گفت: اقتصاد مقاومتی اقتصادی برون نگر و درون گرا است که با دید خودکفایی در صحنه های اقتصادی به طور از هرگونه منزوی گری، با تعاملی سازنده با دنیا و از روی قدرت منطقی شکل می گیرد.

وی تصریح کرد: این گونه قدرت نمایی عزت و اقتدار جمهوری اسلامی به دلیل خون شهدا و برگزاری یادواره های شهدا با هدف ترویج فرهنگ شهادت و زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدا است.

نماینده مردم تویسرکان با بیان اینکه مسئولان در قبال خون شهدا و خانواده های آنان مسئول هستند و وظیفه سنگینی بر عهده دارند، تأکید کرد: باید همه ما با تلاش و جدیت در راستای اعتلای ایران اسلامی قدم برداریم.

مفتح به مشکلات روستای جعفریه و درخواست های آنان برای رفع مشکلات شان اشاره کرد و گفت: مدیران و مسئولان وظایف خود را به نحو شایسته ای انجام دهند چرا که خدمت به مردم در راستای خواسته شهدا است.

مفتح ابراز کرد: با توجه به درخواست های شما اهالی روستای جعفریه سعی بر این است تا گلزار شهدای این روستا هرچه سریعتر ساماندهی شده و به بهره برداری برسد.

وی از درخواست های مکرر خانوادهای شهدا در راستای ساماندهی مزار شهدایشان و قول مساعدی برای هرگونه همکاری و پیگیری موضوع ساماندهی گلزار شهدای شهرستان تویسرکان خبر داد و گفت: در راستای تأمین آب شرب روستاهای باقی مانده از نظرساماندهی رقم قابل توجهی برای اتمام ساماندهی گلزار شهدای روستایی در بودجه 94 مصوب شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات