خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد گفت: ۲۰۰ نفر از بسیجیان و عموم مردم اسدآباد در نوروز ۹۴ به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۸۵۰۳۳۴۱
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، حسن وحدت‌جعفری اظهار داشت: دیدار حضوری از مناطق عملیاتی برای جوانان یکی از مؤثرترین راه‌ها برای شناخت شهدا به جونان است تا از این راه فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان انتقال پیدا کند.

وی افزود: در حال حاضر کار ثبت‌نام در پایگاه‌های مقاومت محلات آغاز شده و پیش‌بینی می‌کنیم که این امر مورد استقبال بسیجیان و عموم مردم قرار گیرد.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد بیان کرد: در هر اتوبوس یک نفر راوی و یک روحانی به‌عنوان روحانی کاروان در هر اتوبوس حاضر می‌شوند تا افراد اعزامی به طور کامل در حال و هوای معنوی قرار گیرند.

وی یکی از برنامه‌های فرهنگی کشور را اعزام راهیان نور دانست و بیان کرد: این برنامه در راستای مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمن انجام می‌شود.

وحدت جعفری بابیان اینکه افراد در اعزام راهیان نور بافرهنگ ایثار و شهادت در مناطق عملیاتی جنگ آشنا می‌شوند، ابراز کرد: جوانان ازجمله افرادی هستند که در این اعزام‌ها تأثیرپذیر بوده و می‌توان آنان را بافرهنگ‌ جهاد و شهادت آشنا کرد.

وی بابیان اینکه در مناطق عملیاتی جنگ تحمیلی راویانی هستند که دوران دفاع مقدس را تشریح و بازگویی می‌کنند، افزود: بازگویی خاطرات و نحوه عملیات‌های مختلف جنگی بر روی دانش‌آموزان تأثیر بسزایی داشته است.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد اظهار داشت: 200 نفر بسیجیان و عموم مردم شهرستان اسدآباد در قالب 4 اتوبوس 6 فروردین‌ماه سال 94 به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات