خبرهای داغ:
فرمانده تیپ مستقل ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان همدان با بیان اینکه پادگان قهرمان امروز میزبان یک شهید گمنام بود، گفت: امید است تا دو ماه آینده المان شهید گمنام در پادگان قهرمان نیز به بهره‌برداری برسد.
کد خبر: ۸۵۰۳۳۴۰
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، امیر سرتیپ دوم حمزه بیدادی اظهار داشت: امروز پادگان شهید قهرمان میزبان یکی از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس بود که بعد از تشییع بر دستان مردم شهر مریانج و سربازان در مکانی مشرف به محوطه صبحگاه در پادگان به خاک سپرده شد.

وی با اشاره به جانمایی مزار مطهر این شهید بزرگوار اظهار داشت: این امر با تصمیمات و تدابیر خاص صورت گرفت تا مزار این شهید والامقام در مکانی باشد تا همیشه در مقابل سربازان و کارکنانی که در خانه‌های سازمانی مستقر هستند، باشد.

فرمانده تیپ مستقل ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان همدان با بیان اینکه ساخت المان این شهید بزرگ نیز در دستور کار قرار دارد، گفت: در این خصوص نیز برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته و امید است تا دو ماه آینده المان شهید گمنام در پادگان قهرمان نیز به بهره‌برداری برسد.

وی تأکید کرد: در جمع رزمندگان باید روحیه سلحشوری و شهادت‌طلبی زنده باشد تا آن نیرو یک نیروی کارآمد و به تعبیر مقام معظم رهبر پا در رکاب باشد.

بیدادی با بیان اینکه سربازان عمدتاً از قشر جوان جامعه هستند، اضافه کرد: از 3 سال پیش پیگیر این امر بودیم تا میزبان یک شهید گمنام در پادگان شهید قهرمان باشیم.

وی یادآور شد: با وجود انجام فعالیت‌ها بسیار خوب طی 30 سال گذشته، در پادگان شهید قهرمان خلأیی احساس می‌شد که امروز با حضور شهید گمنام در پادگان این خلأ پر شد.

فرمانده تیپ مستقل ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان همدان با بیان اینکه شهدا همواره مایه خیر و برکت هستند، اظهار داشت: با توجه به رده سنی سربازان و کادر پادگان که جوانان هستند قطعاً حضور این شهید گمنام منشأ تحولات بسیار خوبی خواهد بود.

وی تصریح کرد: این شهید والامقام نیز در سن 20 سالگی در سال 67 در منطقه زبیداد به درجه رفیع شهادت نائل شد و الگوی خوبی برای سربازان و کادر پادگان است.

بیدادی با اشاره به حال و هوای سربازان در مراسم تشییع و خاکسپاری شهید گمنام خاطرنشان کرد: امید است با ادامه راه شهدا در حفاظت و پاسداری از ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس نقش خود را به خوبی ادا کنیم چراکه ما امروز وامدار خون شهدایی هستیم که در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های اسلام جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند.

وی با تأکید بر تبیین ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس گفت: جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند گسترش و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

فرمانده تیپ مستقل ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان همدان در پایان خاطرنشان کرد: باید با آشنایی نسل جوان امروز با فرهنگ غنی ایثار و شهادت که ریشه در مکتب عاشورا دارد جامعه در برابر تهدیدات دشمن از هر نوعی که باشد بیمه و مصون کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات