خبرهای داغ:
گروه رسانه ای شهید نبی گل به منظور تولید خبر، گزارش خبری، مستند و نماهنگ به همت معاونت روابط عمومی سپاه استان قم و با همکاری صداوسیمای مرکز قم به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شد.
کد خبر: ۸۵۰۳۲۶۳
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، معاون روابط عمومی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اعزام کاروان های راهیان نور دانشجویی به مناطق عملیاتی جنوب، اظهار کرد: این معاونت با اعزام گروه رسانه ای شهید علی اصغر نبی گل متشکل از خبرنگار خبرگزاری بسیج، گزارشگر صداوسیمای مرکز قم و مستندساز شبکه استانی نور به مناطق عملیاتی جنوب به دنبال ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

وی با بیان اینکه مدیریت این گروه را حسین نبی گل از گزارشگران و تصویربرداران صداوسیمای مرکز قم برعهده دارد، گفت: همه رسانه ها اعم از دیداری، شنیداری، مکتوب، چندرسانه ای و فضای مجازی باید نقش خود را در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ایفا کنند.

وی افزود: در شرایط که دشمنان انقلاب اسلامی علیه فرهنگ این مملکت هجوم آورده و به دنبال نابودی فرهنگ ایرانی اسلامی مردم ما هستند، ضروری است که به رزمایش عظیم فرهنگی راهیان نور در بعد رسانه ای بیشتر توجه شود.

رییس شورای عالی اطلاع رسانی سپاه استان قم با بیان اینکه باید در تولیدات رسانه ای از سوژه های کلیشه و تکراری پرهیز شود، اظهار کرد: بدون حضور اصحاب رسانه ابعاد عظیم رزمایش فرهنگی راهیان نور برای جامعه نمایان نمی شود.

وی با بیان اینکه این معاونت آمادگی اعزام کاروان رسانه ای را به مناطق عملیاتی جنوب دارد، اظهار کرد: با توافقی که میان معاونت روابط عمومی سپاه استان و ناحیه مقاومت بسیج دانشجویی صورت گرفته، امکان اعزام کاروان رسانه ای همراه با کاروان های راهیان نور دانشجویی محقق گردیده و طی نامه ای به رسانه های قم زمان دقیق حرکت کاروان اعلام می گردد.

معاون روابط عمومی سپاه استان قم با اشاره به اعزام بیش از چهار هزار نفر از دانشجویان دانشگاه های استان قم به مناطق عملیاتی جنوب گفت: نسل جوان ما با حضور در مناطق علمیاتی جنوب با آرمان های امام راحل و شهدای هشت سال جنگ تحمیلی تجدید میثاق می نمایند و از نزدیک با گوشه ای از رشادت ها و دلاورمردی های رزمندگان آشنا می شوند.

گودرزی در پایان ضمن تقدیر از رسانه های استان به جهت انعکاس و انتشار خبرها و رویدادهای اجتماعی و فرهنگی بسیج بویژه راهیان نور از مدیرمسئولان نشریات و مدیران خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان خواست تا با تولید و انتشار اخبار، یادداشت ها و مقالات، سهم بسزایی در اطلاع رسانی این امر مهم ایفا کنند.



ارسال نظرات
پر بیننده ها