خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران قم گفت: از ابتدای امسال تاکنون هشت هزار و 300 دیدار درقالب طرح سپاس از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در استان انجام شده است.
کد خبر: ۸۵۰۳۲۲۷
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم و به نقل از واحد ایثار قم، سردار سید جوادهاشمی افزود: این دیدارها با هدف تجلیل و تکریم از مقام شامخ خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی اسوه های صبر و ایثار و استقامت انجام شده است.

وی ادامه داد: در این مدت از2055والدین شهید1685همسر شهید 277فرزند شهید ، 2205جانباز بالای 25درصد دیدار صورت گرفته است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم اضافه کرد: علاوه بر این دیدار از1359جانباز زیر 25درصد و 720دیدار از همسران جانبازان متوفی در طول سالجاری انجام شده است.

وی بیان داشت: در قالب طرح سپاس امسال ضمن تقاضا از دفتر مرجع عالیقدر دیدار حضرت آیت الله نوری همدانی با خانواده معظم شهدا، دیدار رئیس قوه مقننه با 9خانواده معظم شهید و ایثارگر و دیدار استاندار قم با 24خانواده معظم شهید و ایثارگر از جمله این برنامه ها بوده است.

سردار هاشمی اضافه کرد: همچنین در قالب طرح سپاس تنها با حضور مدیرکل بنیاد حدود دوهزار دیدار از خانواده معظم شهدا به ویژه در مناطق محروم و روستاهای قم انجام شده است.

وی افزود: هم اکنون اجرای طرح سپاس دیدار از خانواده معظم شهدا و ایثارگران با حضور دستگاههای اجرایی از 22بهمن همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی تا 22اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید وامور ایثارگران و روز بزرگداشت شهدا در حال اجرا می باشد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها