فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج:

اردوهای راهیان نور، حج بصیرتی است

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج در مراسم یادواره شهید حاج خداکرم رجب پور، شهید شاخص فرهنگیان و 4900 شهید فرهنگی کشور در شهرکرد، از اردوهای راهیان نور بعنوان حج بصیرتی یاد کرد.
کد خبر: ۸۵۰۳۱۶۶
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار سرتیپ پاسدار علی فضلی، با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای عزیز راه بصیرت، شهدای بیداری اسلامی و دانشمندان شهید و 2640شهید استان ولایتمدار چهارمحال و بختیاری و 4900 شهید فرهنگی کشور را گرامیداشت.

سردار فضلی، با اشاره به رشادت های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس، اردوهای راهیان نور را حج بصیرتی خواند و افزود: امروز فرزندان عزیز و دلبند شما از اقصی نقاط کشور و از همه گیتی به زیارت قدمگاه شهدا مشرف می شوند.

وی، ادامه داد: سالانه قریب 5میلیون نفر رائر کربلای ایران هستند و عزیزان دانش آموز نیز امسال تاکنون بیش از 550هزار نفر به همت عزیزان آموزش و پرورش و سپاه های استانی از سرزمین نور بازدید کرده اند.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج، با یادآور حادثه واژگونی اتوبوس حامل دانش آموزان بروجنی در اردوی راهیان نور دو سال پیش، مجدداً این حادثه را به خانواده این عزیزان تسلیت گفت و این دانش آموزان را شهیده راه امام خواند.

وی، از فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام و مدیر کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری خواست تا خانواده های دانش آموزان بروجنی را برای حضور در جشنواره ره آورد سرزمین نور دعوت کنند.

به گزارش بسیج؛ همزمان با ایام فاطمیه، مراسم معنوی یادواره شهید شاخص، سردار حاج خداکرم رجب پور و 4900 شهید فرهنگیان کشور با حضور جانشین رئیس بسیج مستضعفین به مدت دو شب در مجموعه ورزشی شهدای آموزش و پرورش شهرکرد برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار