فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: هدف شبکه‌های ماهواره‌ای تضعیف ایمان، اعتقاد و باورهای دینی مردم و جوانان است.
کد خبر: ۸۵۰۳۱۵۶
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از زنجان، سردار جهانبخش کرمی گفت: در حال حاضر 18 هزار شبکه ماهواره‌ای در جهان وجود دارد.

وی با بیان اینکه بیشتر این شبکه‌ها در اختیار ابرقدرت‌ها برای تسلط به ملت‌ها و رسیدن به اهداف شوم است، افزود: دشمن در زمینه‌های مختلف برای رسیدن به اهداف خود از این شبکه‌ها استفاده می‌کند.

هدف دشمن تضعیف ایمان مردم و جوانان است

این مسئول با اشاره به اینکه هدف دشمن تضعیف ایمان، اعتقاد و باورهای دینی مردم و جوانان است، تصریح کرد: این شبکه‌ها برای دین‌زدایی و از بین بردن غیرت دینی مردم تلاش می‌کنند.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه این شبکه‌ها در شئون مختلف به ویژه خانواده‌ها برنامه‌های ویژه‌ای را برگزار می‌کنند، افزود: ایجاد اختلاف، افزایش طلاق و از بین بردن بنیان خانوده از برنامه‌های دشمنان در این زمینه است.

کرمی با اشاره به اینکه در زمینه مواد مخدر نیز اقداماتی از سوی این شبکه‌ها انجام می‌شود، تصریح کرد: برنامه‌های سیاسی این شبکه‌ها نیز از بین بردن حق و جایگزین کردن ناحق به جای حق است.

وی با بیان اینکه بسیج بر اساس رسالت ذاتی خود به مقابله با توطئه‌های دشمنان می‌پردازد، عنوان کرد: بسیج در میادین، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، دفاع، امنیتی، سازندگی، علمی و مقابله با جنگ نرم دشمنان به رسالت خود جامعه عمل می‌پوشاند.

این مسئول با اشاره به اینکه برای روشنگری مضرات ماهواره اقدامات لازم از سوی بسیج انجام می‌شود، گفت: بسیج در پایگاه‌ها، محلات و اجتماعات اقدامات خوبی را در این زمینه انجام داده است.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه امروز گوشه‌ای از اقدامات بسیج در معرض دید مردم قرار گرفته است، افزود: هدف بسیج روشنگری در بین آحاد مردم است.

کرمی با اشاره به اینکه دیش‌های ماهواره از سوی مردم تحویل داده می‌شود، گفت: در همه شهرستان‌ها این کار صورت گرفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات