فرمانده انتظامی استان زنجان هشدار داد
فرمانده انتظامی استان زنجان از برخورد جدی نیروی انتظامی با بدحجابان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۰۳۱۵۱
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از زنجان؛ سردار علیرضا صالحی اظهار کرد:برای اینکه مردم از حقوق خود آشنا شوند باید فرهنگ سازی لازم توسط رسانه ها در دستور کار قرار گیرد.

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: رعایت حقوق شهروندی علاوه بر اینکه امنیت اجتماعی را به دنبال دارد بلکه باعث امنیت روانی جامعه هم می شود.

سردار صالحی به بحث مهم حجاب و عفاف در جامعه اشاره کردو افزود: بحث حجاب در جامعه یک اصل اساسی بوده و در آموزه های دینی و نظام جمهوری اسلامی ایرران تاکید فراوانی شده است.
وی اظهار داشت: با توجه به اینکه شاکله نظام جمهوری اسلامی ایران بر حجاب و عفاف است و در این راستا باید مسئولین دستگاههای فرهنگی بر این امر بسیار مهم توجه جدی داشته باشند و در این میان وضعیت حجاب و عفاف در استان زنجان مطلوب است.

فرمانده انتظامی استان زنجان، در خصوص لزوم رعایت حجاب و عفاف گفت: پدیده حجاب یک پدیده پیچیده و اقدام تربیتی است و این امر مهم در خانواده رشد و شکل می گیرد.

سردار صالحی ،با اشاره به ماموریت نیروی انتظامی در حوزه عفاف و حجاب تاکید کرد: مطابق سنوات گذشته در این زمینه اقدامات لازم انجام می‌شود.
وی با اشاره به اجرای طرح‌های مختلف در زمینه حجاب و عفاف در طول فصل تابستان در استان زنجان گفت: با توجه به اینکه فصل گرم است و نوع پوشش در این فصل بسیار متفاوت است پلیس ماموریت های متعددی را در این زمینه در دستور کار دارد.
فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه تولیدکنندگان البسه نقش مهمی در این زمینه حجاب و عفاف دارند گفت: اگر الگوی مناسب در این حوزه باشد جلوی بی حجابی در استان گرفته می شود.

سردار صالحی یاد آورشد: نوع پوشش برخی از مردم در فصل تابستان به نوعی است که با شان جامعه متناسب نیست بنابراین باید مردم عزیز حجاب لازم را رعایت کنند و با این کار به تثبیت امنیت اجتماعی جامعه رقم بزنند.

وی به ماموریت پلیس در طول تابستان اشاره کردو در ادامه یاد آوردشد: ماموریت‌های پلیس تعطیل‌شدنی نیست و در طول تابستان نیز با قوت بیشتری کارهای خود را انجام می دهد.
فرمانده انتظامی استان زنجان ، با اشاره به اینکه در زمینه حجاب و عفاف پلیس در برخورد اول تذکر لسانی را در دستور کار خود قرار داده است گفت: در این مرحله تذکرات لازم به افراد بدحجاب و بی حجاب داده می‌شود ولی در صورت تکرار برخورد جدی با آنها صورت می گیرد.

انتهای پیام/

Bottom of Form

ارسال نظرات