خبرهای داغ:
درمنزل ننه حلیمه ، پیرزن روستایی صورت پذیرفت:

افتتاح رسمی ستاد خبری اردوهای جهادی و راهیان نور با حضور مسئولان روابط عمومی بسیج

در ابتکاری ارزنده، ستاد خبری اردوهای جهادی و راهیان نور در منزل ننه حلیمه (پیرزن روستایی) در روستای ایلیخ بولاغی از توابع قم، رسما افتتاح شد.
کد خبر: ۸۵۰۳۱۴۷
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج ، اسماعیل احمدی معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین- با اشاره به روز جشن نیکوکاری گفت: با حضور مسئولان روابط عمومی بسیج از ستاد مرکزی، خبرگزاری بسیج و استان های قم ، تهران ، سمنان، قزوین و البرز، تعدادی سبد کالا به برخی از نیازمندان روستایی اهداء گردید.

احمدی به ابتکار ارزنده ی روابط عمومی بسیج اشاره نموده و افزود: مراسم افتتاح رسمی ستاد خبری اردوهای جهادی و راهیان نور در منزل ننه حلیمه ، پیرزن روستای ایلیخ بولاغی از توابع استان قم برگزار شد تا هیچگاه ولی نعمتان انقلاب را در مسئولیت هایی که به امانت نزد ماست فراموش نکنیم.

وی در همین خصوص بیان کرد: مسئولان روابط عمومی بسیج ضمن تقدیر از این پیرزن روستایی، با حضور در منزل دو جانباز و یک خانواده شهید در روستای انجیرلی از مقام این عزیزان نیز تجلیل نمودند.

مشاور ریاست سازمان بسیج به اهّم اقدامات این ستاد خبری اشاره کرده و خاطرنشان کرد: سازماندهی گروه های متعدد خبری شامل خبرنگار، عکاس، گزارشگر و مستند ساز از رسانه های گوناگون برای حضور در اردوهای جهادی و سازندگی در روستا های محروم و در مناطق عملیاتی و کاروان های راهیان نور برای انعکاس و انتشار برنامه ها و فعالیت های این دو عملیات بزرگ فرهنگی مهمترین اقدام این ستاد می باشد.

وی در پاسخ به سوال خبر نگار واحد مرکزی خبر در خصوص شرکت خبرنگاران علاقمند در این برنامه ها گفت: اهالی رسانه می توانند برای ثبت نام و حضور در روستاها یا زیارتگاه های دفاع مقدس با مدیریت اطلاع رسانی روابط عمومی بسیج به شماره 02135949827 یا سامانه پیام کوتاه 660000122 و یا با رایانامه Basijnewsir@shmail.ir ارتباط بگیرند.

مسئول ستاد خبری همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان پیرامون تاریخ برگزاری اردوهای جهادی اظهار داشت:گروه های جهادی از 25 اسفند تا 12 فروردین، اردوی خود را در مناطق دور افتاده و روستاهای صعب العبور در سراسرکشور برگزار کرده و اقدامات مختلفی را در عرصه های آموزشی، اقتصادی، فرهنگی، بهداشتی، کشاورزی، هنری، ورزشی و به ویژه مطالبه گری از مسئولان برای رسیدگی به این مناطق انجام می دهند.

وی در پایان به سوال خبر نگار خبر گزاری بسیج نیز در باره استقرار ستاد خبری در راهیان نور اینگونه پاسخ داد: علاوه بر فعالیت مرکزی این ستاد در معاونت روابط عمومی، ستادویژه ای نیز در مجتمع فرهنگی میثاق آبادان میزبان حضور اهالی رسانه می باشدکه از 28 اسفند تا 12 فروردین فعال خواهد بود.

گفتنی است در پایان مراسم افتتاح، از تلاش های رسانه ای مرتضی جلالی، خبرنگار صدا و سیمای مرکز قم به پاس حضور درمناطق محروم قم و کرمان و نیز حضور در کاروان های راهیان نور وتهیه گزارش های متعدد خبری تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار