خبرهای داغ:
امام جمعه مشهد گفت: رهبر معظم انقلاب در سال جاری ۲۱ بار درباره اقتصاد مقاومتی تذکر داده‌اند اما بازهم این مسئله نادیده گرفته شده است.
کد خبر: ۸۵۰۳۰۲۴
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت‌الله علم‌الهدی در خطبه‌های نماز جمعه مشهد و در جمع نمازگزاران حرم رضوی تصریح کرد: شاخصه حق، رضای صدیقه کبری(س) است. در خصوص سیاست‌های متنوع، ارتباطات بین‌المللی و سیاست اقتصادی در کشور باید ببینیم آیا این‌ها براساس رضایت فاطمه(س) است یا غضب ایشان. وجود مقدس امام زمان(عج)، نماینده دارد؛ اگر در این کشور هر سیاست و جریانی با دستور و اراده رهبر معظم انقلاب مطابقت داشت، آن سیاست و جریان؛ رضایت فاطمه(س) است و هر چه برخلاف این بود غضب فاطمه(س) است.

وی ادامه داد: کارگزاران نظام بدانند سال 93 به پایان رسیده است، لذا بیایند برنامه‌های خود را در این سال ارزیابی کنند که آیا براساس رضایت یا غضب فاطمه(س) بوده است و آن‌گاه سیاست خود را مطابقت دهند.

امام جمعه مشهد گفت: بنا به فرموده رهبری پیرامون اقتصاد مقاومتی، حرف‌های زیادی در این باره در کشور زده شده است اما باید دید مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی چه میزان در عملکرد متولیان اقتصادی پیاده و به کار گرفته شده است. رهبر معظم انقلاب از ابتدای سال 21 بار در خصوص اقتصاد مقاومتی تذکر دادند، اینکه هر مشکلی در کشور با به مذاکرات گره بزنیم و آن را در رضایت آمریکا ببینیم غضب فاطمه(س) است؛ زیرا فرزند فاطمه(س) از ما خواسته نگاه را به داخل بدوزیم و از بیگانگان و آمریکا قطع امید کنیم.

علم‌الهدی با اشاره به وضعیت فرهنگ در کشور گفت: در جریان فرهنگی آیا رضایت رهبری به دست آمده است؟ تا حرف می‌زنیم می‌گویند جوانان نشاط و خوشی و تفریح می‌خواهند؛ اما به چه قیمتی؟ به قیمت نابودکردن ارزش‌های دینی؟!.

وی اظهار داشت: غضب رهبری، غضب فاطمه(س) است. شما مردم از اول سال تا الان چه قدر جنس خارجی خریدید؟ چه قدر با حمایت از تولید داخل موجب قطع امید از بیگانگان و امریکا شده‌اید؟!
ارسال نظرات
پر بیننده ها