خبرهای داغ:

تسلیم زیاده خواهی آمریکا و غرب نخواهیم شد

کد خبر: ۸۵۰۳۰۱۵
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت الله حسین نوری همدانی ضمن تجلیل از حضور همیشگی مردم این شهرستان در مقاطع مختلف در دفاع از انقلاب و ارزش های دینی و با عرض تسلیت ایام فاطمیه به تبیین فضائل و مناقب حضرت صدیقه طاهره(س) پرداخت.


وی با استناد به آیات و روایاتی جایگاه حضرت زهرا(س) را فوق العاده برجسته خواند و تصریح کرد: با وجود جایگاه و مقام و منزلت حضرت فاطمه(س) و سفارش های همیشگی حضرت رسول الله(ص)، متاسفانه بعد از ارتحال آن حضرت در حق حضرت زهرا(س) جفا و ظلم شد.


حضرت آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به این که حضرت زهرا(س) نخستین شهید راه ولایت محسوب می شوند، اظهار داشت: عده ای در آن ایام به دنبال ایجاد انحراف در دین بودند اما آن حضرت با آنها مقابله کرد و در این راه به شهادت رسید.


این مرجع تقلید بزرگ ترین درس زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) را حرکت در مسیر ولایت دانست و گفت: برای رستگار شدن و رسیدن به فوز ابدی هیچ گاه نباید از مسیر امامت فاصله بگیریم.


حضرت آیت الله نوری همدانی همچنین بر لزوم بزرگداشت ایام فاطمیه تاکید و تصریح کرد: اقامه عزای اهل بیت و حضرت زهرا(س) سبب تحکیم عقاید و باورهای جامعه می شود.


این مرجع تقلید گفت: البته در این راستا باید از هر گونه اقدامی تفرقه انگیز که وحدت اسلامی را دچار خدشه می کند، اجتناب کرد؛ اما نباید از تبیین فضائل و مناقب آن حضرت کوتاهی کرد.


حضرت آیت الله نوری همدانی همچنین نکاتی را درباره مسائل روز جامعه، تحولات منطقه و موضوعات بین الملل ارائه کرد.


وی با اشاره به مذاکرات هسته ای ایران با گروه 1+5 اظهار داشت: ما برای اثبات حقانیت خود حاضر به مذاکره شدیم و به هیچ وجه زیر بار زیاده خواهی طرف های مقابل و آمریکا نخواهیم رفت و البته به آنها اعتمادی هم نداریم چراکه آنها از انقلاب اسلامی کینه در دل دارند.


گفتنی است، حضرت آیت الله نوری همدانی شب گذشته نیز در اجتماع باشکوه مردم پاکدشت سخنرانی کرد؛ این مرجع تقلید امشب بعد از نماز مغرب و عشاء نیز در محل امامزاده جعفر(ع) پیشوا با اقشار مختلف مردم این شهر دیدار و گفت وگو می کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار