خبرهای داغ:
طی نشستی با حضور صاحب نظران عرصه فرهنگ و هنر، برگزیدگان سومین جشنواره داستانک یلدای انقلاب، عصر پنجشنبه 14 اسفند در حوزه هنری قم تقدیر شدند.
کد خبر: ۸۵۰۳۰۱۳
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از  روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم، در مراسم اختتامیه سومین جشنواره داستانک یلدای انقلاب که با حضور اساتید و جمعی از ادب دوستان، هنرمندان و نویسندگان متعهد در محل حوزه هنری برگزار شد، نویسندگان منتخب به ارائه آثار خود در زمینه داستانک 57 کلمه ای یلدای انقلاب و نقد و بررسی سایر آثار خوانده شده پرداختنه سپس با تشکیل میزگردی، برخی از موضوعات مبتلابه حوزه ادبیات انقلاب را مورد بررسی قرار دادند.
سید محمد جواد شرافت مدیر دفتر آفرینش های ادبی حوزه هنری نیز طی سخنان کوتاهی در این نشست با اشاره به درخشش هنرمندان و نویسندگان استان قم در جشنواره های ملی، بر همکاری بیشتر نهادهای ذیربط در شناسایی استعدادها و تقویت موضوعاتی چون شعر انقلاب، دفاع مقدس و تاریخ شفاهی تاکید کرد.
در پایان این مراسم، با حضور علی اصغر کاویانی مسئول انجمن های ادبی بسیج هنرمندان و پیرنگ، علی باباجانی از داوران جشنواره و سید محمد جواد شرافت، منتخبین جشنواره یلدای دوم معرفی و برگزیدگان سومین جشنواره یلدای انقلاب تقدیر شدند.
 لازم به ذکر است در مراسم اختتامیه سومین جشنواره ادبی داستانک یلدای انقلاب که به همت حوزه هنری، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم، سازمان بسیج هنرمندان استان، کانون نویسندگان قم و فرهنگسرای بعثت برگزار شد، سعید قربانی رتبه اول، حجت الاسلام علی اصغر حیدری رتبه دوم و سید محمود میرصانعی و افسر مسعودیان مشترکا رتبه سوم را از آن خود نمودند
ارسال نظرات