خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ملایر خبر داد
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ملایر با اشاره به برگزاری دوره‌های تربیت تعالی ناحیه‌ای در سپاه ناحیه ملایر گفت: حدود 2 هزار نفر در این برنامه آموزش دیدند.
کد خبر: ۸۵۰۲۹۸۶
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۰

حجت‌الاسلام شیرزادی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر اظهار داشت: دوره‌های تربیت تعالی یکی از کارآمدترین برنامه‌های تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی در مجموعه سپاه ناحیه ملایر است.

وی با بیان اینکه زمانی یک برنامه، سازمان و مجموعه کارآمد و موفق است که خروجی مناسبی داشته باشد، افزود: هرگاه برنامه‌ای اجرا شود اما خروجی و بازخورد قابل توجهی نداشته باشد نمی‌توان به آینده آن امیدوار بود مگر اینکه آن را ابتدا مهندسی کرد و سپس با تدبیر و مدیریت مناسب بهره‌وری را در آن بالا برد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ملایر ابراز داشت: معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی برنامه‌های متنوعی را برای سپاه و بسیج در طول سال تدارک می‌بیند که برخی مانند برنامه‌های قرآنی و اخلاق به صورت مستمر برگزار می‌شوند.

وی ادامه داد: این استمرار برنامه باعث می‌شود که مطالب گفته شده در بین پایوران و سربازان نهادینه شود و آنها را بیش از پیش تعالی دهد.

شیرزادی با بیان اینکه دوره‌های تربیت تعالی نیز در دو بخش به صورت ناحیه‌ای و حوزه‌ای برگزار می‌شود، یادآور شد: تربیت تعالی ناحیه‌ای توسط تربیت آموزش ناحیه اجرا می‌شود که در سپاه ناحیه ملایر دو سه مرحله به اجرا درآمد.

وی افزود: این برنامه برای یک هزار و 641 نفر از بسیجیان ملایر در نظر گرفته شده بود که با توجه به همت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی و سایر بخش‌های نمایندگی ناحیه ملایر حدود 2 هزار نفر در این برنامه آموزش دیدند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ملایر با اشاره به حضور اساتید توانمند در این دوره‌ها بیان داشت: این دوره‌ها با استقبال بی‌نظیر بسیجیان برگزار شد.

وی اظهار داشت: محتوای دوره‌ها نیز در خصوص پیرامون شخصیت، افکار، رفتار و عمل حضرت امام خمینی (ره) بود.

شیرزادی با اشاره به برگزاری دوره‌های تربیت تعالی حوزه‌ای تصریح کرد: براساس ابلاغ این برنامه توسط حوزه‌ها هر دو ماه یک بار اجرا شده و گزارش مکتوب و مصور آن به عقیدتی سیاسی ناحیه ارسال می‌شود.

وی با بیان اینکه حوزه‌ها در اجرای این برنامه مستقل هستند، بیان داشت: هر حوزه‌ای به صورت جداگانه اقدام به اجرای این دوره‌ها کرده و در اجرای آن از مربیان بسیجی و سپاه استفاده می‌کنند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ملایر خاطرنشان کرد: سپاه ناحیه ملایردر اجرای دوره‌های تربیت تعالی ناحیه‌ای و حوزه‌ای بیشتر از حجم مصوب خود اقدام کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات