امام جمعه موقت ملایر گفت: در راستای برگزاری یادواره‌های شهدا عمل به وصیت شهدا، پیام شهدا و راه شهدا و تکریم از خانواده‌های شهدا قرار گیرد.
کد خبر: ۸۵۰۲۹۸۲
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت‌الاسلام حسن فاضلیان در یادواره شهید فتح الله نظری در مسجد جامع ملایر با تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه اظهار داشت: برگزاری یادواره شهیدی که 32 سال پیکرش گمنام و ناشناخته بوده و گرامیداشت یاد و خاطره‌اش حداقل وظیفه برای این شهید بزرگوار است.

وی با اشاره به نقش بی‌بدیل حضرت زهرا(س) در حفظ اسلام و قرآن بیان کرد: عده‌ای به دنبال این هستند که شهادت حضرت فاطمه(س) را ناشی از بیماری و مرگ طبیعی بدانند اما این بانوی بزرگوار اسلام بنا بر بسیاری از منابع شیعه و سنی در راه دفاع از ولایت و امام زمان خود شهید شدند.

امام جمعه موقت ملایر افزود: صدیقه شهیده یک لقب تام و تمام برای حضرت زهرا(س) است که برای دفاع از قرآن و اسلام و امیرالمومنین(ع) شهید شد.

وی گفت: حضرت زهرا(س) برترین زنان عالم از اول تا آخر بوده و شهیدان ما در پیروی از راه این بانو در راه ولایت و اسلام شهید شدند.

فاضلیان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: رزمندگان اسلام همواره خواستار شهادت بوده و آرزوی لقا الله و شهید شدن در راه خدا را داشتند.

وی افزود: معنی این سخن از مقام معظم رهبری که زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست این است که در راستای برگزاری یادواره‌های شهدا عمل به وصیت شهدا، پیام شهدا و راه شهدا و تکریم از خانواده‌های شهدا قرار گیرد.

امام جمعه موقت ملایر گفت: شهید نظری و حضرت زهرا(س) هر دو در راه ولایت و دفاع از اسلام شهید شده و جان خود را فدا کردند.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی امروز از ایران و سلام می‌هراسد و وحشت کرده است و در تمام سخنرانی‌های خود علیه ایران و اسلام صحبت می‌کنند، تاکید کرد: مهدویت، مرجعیت و شهادت سه اصل اساسی در طول تاریخ در زنده نگه داشتن اسلام بوده و هست و شهدا همواره از این سه اصل حمایت کرده و به آن تاکید می‌کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات