خبرهای داغ:
مراسم بزرگداشت معلم شهید «علی محمد صباغ زاده» با حضور جمعی از مسئولان شهر همدان و خانواده شهید در تالار معلم این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۰۲۹۸۱
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۴


به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان در این مراسم اظهار کرد: این شهید بزرگوار از مبارزان انقلابی بود و همزمان با پیام امام خمینی(ره) از پادگان گریخت و در مسجد ملاجلیل همدان به آموزش نظامی مبارزان انقلابی پرداخت.

حجت الاسلام سیدحسن فاضلیان با بیان اینکه این شهید بزرگوار پس از پیروزی انقلاب نیز دست از مبارزه برنداشته و همزمان با تدریس در مدارس، به جبهه رفت، ادامه داد: زندگی این معلم شهید، سراسر درس و عبرت است و باید از آن درس های زندگی آموخت.

وی گفت: در زمانه‌ای که خیلی‌ها عوض شدند و نان به نرخ روز خوردند، شهید صباغ زاده از تمام تعلقات دنیوی آزاد بود و بسیار صابر و مقاوم بود.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان با بیان اینکه مهم‌ترین ویژگی زندگی این شهید، ولایت‌پذیری بسیار او بود، خاطرنشان کرد: از زندگی این شهید می‌توان درس صبر و پایداری، مقاومت، توکل داشتن به خداوند و حلم و بردباری آموخت.

شهید صباغ‌زاده در سال 1336 در استان همدان به دنیا آمد و در بهمن سال 1361 در عملیات والفجر مقدماتی به شهادت رسید از این شهید بزرگوار یک دختر به نام سمیه صباغ‌زاده به یادگار مانده است.

در این مراسم از کتاب «مرد اخلاص» که زندگی نامه این شهید بزرگوار است، رونمایی شد و از مادر و همسر و دختر شهید تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات