خبرهای داغ:
آیت الله مکارم شیرازی در پیامی به همایش اقتصاد مقاومتی از منظر دین؛
حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی به مناسبت برگزاری همایش اقتصاد مقاومتی پیامی را برای برای این همایش ارسال کرد.
کد خبر: ۸۵۰۲۹۷۶
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی به مناسبت برگزاری همایش اقتصاد مقاومتی از منظر دین پیامی را برای برای این همایش ارسال کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در تاریخ زندگی همه انسان‌ها روزهایی پیش می‌آید که باید با قوت و قدرت تمام و با فداکاری و مقاومت در برابر دشمنان بایستیم و به آن‌ها نه بگوییم تا بتوانیم عزت، شرف و افتخارات و استقلال خود را حفظ کنیم.

اکنون یکی از آن زمان‌ها است که دشمنان کینه توز از تشکیل حکومت اسلامی با شعار نه شرقی نه غربی و هیهات منه الذله سخت عصبانی هستند و تصور می‌کنند می‌توانند با تحریم‌های خود ملت ما را به زانو در آورند،در حالی که کور خوانده و اشتباه کرده‌اند.

اکنون لازم است با بررسی ابعاد اقتصاد مقاومتی که ابتکار آن بوسیله رهبر معظم انقلاب صورت گرفته است مشت محکمی به دهان دشمنان کینه توز بزنیم و برای همیشه آنان را مأیوس کنیم.

اقتصاد مقاومتی درست شبیه چیزی است که در عصر ظهور اسلام و درخشش انوار قرآن کریم در عصر حضرت رسول اکرم(ص) واقع شد که آن زمان دشمنان و منافقان گفتند که اصحاب رسول خدا(ص) را تحریم کنید و کمک‌های مالی به آن‌ها نکنید تا از گرد او پراکنده شوند و قرآن مشت محکمی به دهان آن‌ها کوبید.

ما در کشوری زندگی می کنیم که خدای متعال خزانه آن را در اختیار ما گذاشته وهر گاه این منابع را به خوبی مدیریت کنیم و برنامه ریزی دقیقی بوسیله مغزهای متفکر اقتصادی تنظیم کنیم و به قناعت در مصرف آن‌ها روی آوریم به یقین توطئه های دشمن در هم کوبیده‌ می‌شود.



ارسال نظرات
پر بیننده ها