خبرهای داغ:
یادوراه 36 شهید والامقام دهستان مهربان سفلی بخش گل تپه شهرستان کبودراهنگ با حضور جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۰۲۹۱۸
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) در یادواره 36 شهید والامقام دهستان مهربان سفلی بخش گل‌تپه شهرستان کبودراهنگ با تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه تصریح کرد:عزت و اقتدار امروز کشور مدیون ایثارگری‌ها و از جان گذشتگی این شهیدان والامقام است که برای دفاع از ارزش‌های انقلاب بدون هیچ چشم‌داشتی جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و به میهن اسلامی اهدا کردند.

مظاهر مجیدی ابراز کرد:شهدا عزت دارند و باید این الگوها به جامعه معرفی شوند که یكی از راه‌های معرفی شهدا به عنوان اسوه و الگو در جامعه، برپایی یادواره‌های شهداست.

وی با بیان اینکه باید قدر این سرمایه‌های عظیم را بدانیم و با خانواده‌های معزز تعامل و ارتباط نزدیکی برقرار کنیم، گفت: شهادت‌طلبی از عوامل مهم و مؤثر در حفظ دین و كشور و جامعه است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) افزود: اگر شهدا جانفشانی نمی‌کردند امروز برای ما چیزی نمانده بود بنابراین باید در همه حال روحیه شهامت و شهادت‌طلبی را حفظ کنیم چرا که این کار برای حفظ و صیانت از كشور ضروری است.

وی اذعان داشت: عمل به وصیت نامه شهدا از جمله مواردی است که باید همواره مدنظر قرار گیرد چراکه اگر ما در جامعه امروز این وصیت‌نامه‌ها را مطالعه کنیم و از آن در تمام مراحل زندگی خویش بهره بگیریم یقیناً در زندگی شخصی و اجتماعی هیچ خطر و تهدیدی دامن ما را نخواهد گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات