خبرهای داغ:
یادواره شهید فتح الله نظری شهیدی که پیکرش پس از ۳۲ سال گمنامی در پایگاه شکاری تبریز شناسایی شد با حضور اقشار مردم ملایر برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۰۲۸۸۶
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، یادواره سردار شهید فتح الله نظری با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان استانی و شهرستانی و کارکنان هوانیروز همدان در مسجد جامع ملایر برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر در این مراسم با اشاره به ولایتمداری حضرت زهرا(س) اظهار داشت: حضرت فاطمه(س) تا آخرین نفس خود از ولایت جانانه دفاع کرد و از این امر کوتاه نیامدند.

مصطفی رستمی افزود: ما باید با تأسی از یگانه بانوی بشریت حشرت زهرا(س) در هر جا ولایت به ما احتیاج داشت از ولایت دفاع کرده و پای ولایت ایستادگی کنیم.

وی با شاره به ولایی بودن تمامی شهدا عنوان کرد: افتخار تمامی شهدا در دوران دفاع مقدس این است که در راه ولایت و دین ایستادگی کرده و شهید شدند.

فرمانده سپاه ماحیه ملایر گفت: ما باید همچون حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) که نگذاشتند یاد شهدای عاشورا و هدف آن‌ها فراموش شود راه شهدا را ادامه داده و نگذاریم آنان به فراموشی سپرده شوند.

* دشمنان با اساس جمهوری اسلامی ایران و دین مبین اسلام دشمنی دارند

سردار رضا میرزایی در این یادواره با عرض تسلیت یگانه بانوی عالم بشریت حضرت زهرا(س) اظهار داشت: اگر شهدا نبودند که در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کنند معلوم نبود چه بلایی بر سر ایران اسلامی می‌آمد.

وی افزود: هیچ‌گاه نباید فراموش کرد که دشمنان با اساس جمهوری اسلامی ایران و دین مبین اسلام دشمنی دارند و این شهدا بودند که با رشادت‌ها و دلاوری‌ها در مقابل همه کفر ایستادگی کرده و از نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کردند.

محقق و پژوهشگر دفاع مقدس با اشاره به رشادت‌های سرداران ملایری در دوران دفاع مقدس و عملیات مختلف عنوان کرد: شهدا خود را وقف نظام و راه اسلام کردند و جان خود را برای پیروزی انقلاب اسلامی و ثبات اسلام فدا کردند.

وی با بیان خاطرات دفاع مقدس و خاطرات سردار فتح‌الله نظری بیان کرد: چشم انتظاری خانواده‌های شهدای گمنام بسیار سخت بوده و این خانواده‌ها در روز قیامت در پیشگاه ائمه معصومین(ع) و مادرشان حضرت زهرا(س) رو سفید خواهند بود.

میرزایی گفت: مظلوم‌ترین شهدا شهدای گمنام بودند که با تأسی گرفتن از حضرت زهرا(س) راه گمنامی را در پیش گرفته و به ایشان اقتدا کردند.

وی با اشاره به نقش بی‌بدیل نیروی هوایی در عملیات دفاع مقدس تصریح کرد: اگر نبودند تیزپروازان نیروی هوایی رزمندگان اسلام در بسیاری از عملیات با مشکل مواجه می‌شدند چراکه این عزیزان با از بین بردن عقبه دشمن ضربات سختی را به آنان وارد کرده و راه را برای پیشروی رزمندگان هموار می‌کردند.

این پژوهشگر و محقق دفاع مقدس بیان کرد: اگر در کشور ناهنجاری وجود دارد نتیجه این است که فرهنگ شهید و شهادت در آنجا فراموش شده و باید هر چه بیشتر فرهنگ غنی شهید و شهادت را در کشور اشاعه داد.

وی گفت: آرامش امروز مملکت برای هر جناح و هرکسی مدیون خون شهدا بوده که با جان‌فشانی دشمن را نابود و مملکت را حفظ و حراست کردند.

میرزایی گفت: شهیدان در دست‌نوشته‌ها و وصیت‌نامه‌های خود همواره سه مسئله را از ما خواسته‌اند و آن سه مسئله سفارش به نماز اول وقت، پافشاری بر ولایت و رعایت و حفظ حجاب است.

وی افزود: هرکس می‌خواهد در راه اسلام و شهدا باقی بماند باید از این بر این سه مسئله پافشاری کند و اگر این‌گونه نباشد خون شهدا پایمال می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات