مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ملایر:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ملایر گفت: یکی از آسیب‌های انقلاب اسلامی روی آوردن به فرهنگ غرب است که مبلغ آن شبکه‌های ماهواره‌ای است.
کد خبر: ۸۵۰۲۸۷۲
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت‌الاسلام شیرزادی در کرسی آزاداندیشی که با موضوع جایگاه جمهوری اسلامی در دنیا در آموزشکده خوارزمی برگزار شد، با تسلیت ایام شهادت صدیقه طاهره(س) اظهار کرد: زمانی که از امام زمان (عج) پرسیده شد الگوی شما کیست ایشان فرمودند الگوی من دختر بزرگوار رسول الله(ص) فاطمه الزهرا(س) است.

وی با بیان اینکه ما نیز باید در زندگی امروز بر اساس الگو حرکت کرده و از نقشه پیروی کنیم، گفت: هر چه به الگو و نقشه نزدیک شویم ارزش ما بالا می‌رود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ملایر تصریح کرد: یکی از پیام‌های فاطمه زهرا(س) توجه به معنویت است و مهمترین ویژگی انقلاب اسلامی نیز پیروی از مکتب نبوی و علوی است چراکه امام خمینی(ره) با معنویت قیام کرد.

وی افزود: انقلاب‌های بسیاری در دنیا اتفاق افتاده اما از خصوصیات و ویژگی‌های انقلاب اسلامی ایران معنویت است.

شیرزادی اضافه کرد: هر چه با معنویت مأنوس شویم ارزش‌ها بالا می‌رود و اگر معنویت نباشد آسایش فراوان اما آرامش از بین می‌رود.

وی با بیان اینکه انقلاب ما با معنویت است، چون رهبر ما رهبری معنوی است، ابراز داشت: فرق بین دیکتاتوری مانند صدام و قزافی و رهبر ما در این است که دیکتاتور حرف خود را می‌زند رهبر ما حرف را برای رضای خدا و از روی کتاب خدا می‌زند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ملایر بااشاره به سخنان امام راحل که فرمود«پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیب نرسد»، گفت: باید همواره به این مهم توجه خاصی داشته باشیم و آن را مدنظر قرار دهیم.

وی افزود: از آسیب‌های انقلاب اسلامی روی آوردن به فرهنگ غرب است که مبلغ آن شبکه‌های ماهواره‌ای است.

شیرزادی افزود: مراقب باشید اشرافی‌گری در مردم و مسئولین نفوذ نکند و سخنان امام (ره) را با تحریف به شما ارائه ندهند مانند اینکه می‌گویند امام الزامی در چادر نداشتند در صورتی که ایشان می‌فرمود هیچ چیز جای چادر را نمی‌گیرد.

پایان جلسه نیز به صورت پرسش و پاسخ برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات