خبرهای داغ:
دو شهید گمنام امروز با حضور مردم شهید پرور شهر دمق تشییع و تدفین شدند.
کد خبر: ۸۵۰۲۸۴۸
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، شهر دمق شامگاه چهارشنبه شاهد برگزاري يادواره شهداي منطقه سردرود با دو شهيد نوجوان گمنام كه در منطقه فاوه به شهادت رسيده بودند، بود و امروز اين دو لاله سرخ حسيني با شكوه خاصي و با عشق و ارادت وصف ناشدني در هوايي برفي تا محل آرامگاه ابديشان در تنها پارك شهر همراهی شدند و در مراسمي پرشور در آرامگاه ابديشان جاي گرفتند.

نماينده مردم رزن در مجلس شوراي اسلامي در اين مراسم با اشاره به اينكه شهدا پيروان الهي روح الله بودند، بيان داشت: شهدا از همگي ما می‌خواهند كه ملتزم اسلام و آرمان هاي انقلاب اسلامي باشيم.

عطاالله سلطاني صبور اظهار داشت: حضور مردم در مراسم استقبال از شهدا نشان می‌دهد كه مردم پس از گذشت ۳۷ سال از آغاز انقلاب اسلامي همچنان پايبند به آرمان‌های آنان هستند و تا زماني كه اين آرمان‌ها زنده است شهدا نيز در نزد ما زنده‌اند.

وي با اشاره به اينكه تا زماني كه بزرگداشت شهدا در كشور انجام می‌شود زنده بودن انقلاب ادامه دارد، افزود: دشمنان ايران از رمز شهادت طلبي غافلند.

نماينده مردم رزن در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اينكه در منطقه سردرود ۲۰۰ شهيد گلگون كفن به انقلاب اسلامي تقديم شده و در كشور نيز ۳۰۰ هزار خانواده فرزندان خود را تقديم انقلاب کرده‌اند، اذعان داشت: شهدا سرمايه ايران هستند و دشمنان اين موضوع را درك نمی‌کنند.

سلطاني صبور افزود: اظهارات نخست وزير اسرائيل در كنگره آمريكا نشان دهنده در ماندگي آنان است و ملت ايران پيرو و عاشق مكتب حسيني هستند.

وي با اشاره به اينكه مذاكرات هسته ای در حال نزديك شدن به روزهاي آخر خود است، گفت: هر نتيجه اي در مذاكرات هسته اي به دست بيايد به نفع ملت ايران خواهد بود.

نماينده مردم رزن در مجلس شوراي اسلامي گفت: اسلام يكي پس از ديگري سنگرهاي استكبار را فتح می‌کند و تمسك به داعش نشان دهنده استيصال ليبراليسم است.

مسئول دفتر نماينده ولي فقيه در استان همدان نيز در اين مراسم با اشاره به اينكه شهدا قاصدان حضرت زهرا(س) هستند، بيان داشت: شهدا پس از سال‌ها فضاي شهرها را با حضورشان معطرمي كنند و امت اسلامي بدون مفهوم شهادت طلبي بي معني است.

حجت الاسم ناصر نقويان اذعان داشت: مقام شهادت تاجايي است كه ائمه اطهار نيز آرزوی آن را می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات