خبرهای داغ:
معاون اجرایی سپاه استان با اعلام اینکه سپاه قم از یک هزار و 500 مسافر راهیان نور میزبانی می‌کند، گفت: همزمان با عید نوروز اقدامات گسترده‌ای در بخش‌های مختلف سپاه و بسیج استان قم اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۸۵۰۲۸۴۱
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، احمد بیطرفان در جلسه ستاد تسهیلات زائران که عصر امروز در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به آمادگی سپاه و بسیج استان قم برای استقبال از زائران نوروزی اظهار کرد: در این ایام ایستگاه‌های اطلاع‌رسانی برای راهنمایی زائران حرم حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران در نقاط مختلف استان برپا می‌شود.

وی اضافه کرد: حرکت کاروان‌های راهیان نور از سراسر کشور به سمت جنوب از 15 بهمن ماه آغاز شده است و برخی کاروان‌ها در قم یک روز اسکان دارند و این مرحله از اعزام کاروان‌های راهیان نور تا 15 فروردین ادامه خواهد داشت.

معاون اجرایی سپاه استان قم با اعلام این خبر که سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) با ظرفیت‌های موجود خود روزانه از هزار و 500 مسافر راهیان نور میزبانی می‌کند، تصریح کرد: همزمان با عید نوروز اقدامات گسترده‌ای در بخش‌های مختلف سپاه و بسیج استان قم اجرایی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تا کنون در نقاط مختلف شهر نمادهایی از هشت سال دفاع مقدس ایجاد شده و در مناسبت‌های مختلف نمایشگاه‌های بسیاری برگزاری شده است که امیدواریم با هماهنگی بیشتر بتوانیم نمایشگاهی از جنگ‌افزارهای هشت سال دفاع مقدس را به صورت دائمی در اطراف میدان 72 تن دایر کنیم.



ارسال نظرات