کد خبر: ۸۵۰۲۸۳۲
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۶

خبرگزاری بسیج – سرویس اخبار ویژه

مهر نوشت :« صد و چهارمین شماره فصلنامه نگاه‌نو، زمستان ۱۳۹۳، مانند شماره‌های پیشین با «بخش ویژه» آغاز می‌شود که این‌بار به مقوله «کیفیت زندگی» اختصاص داده شده است.»

مهر افزود :« بخش «رویدادها و گزارش‌ها» با گزارش مراسم اهدای جایزه بهترین کتاب توسعه، یادی از دکتر روشن وزیری و اهدای جایزه مهتاب میرزائی آغاز می‌شود. در این بخش خطابه‌های علیرضا اکبری، عزت‌الله فولادوند(از مبلغان همجنسگرایی) و مصطفی ملکیان(از هتاکان به قرآن)، پس از دریافت جایزه مهتاب میرزائی و نیز متن سخنان محمدعلی موحد و حسین معصومی‌همدانی هم که در آن مراسم، پس از اهدای جایزه‌ها، سخن گفتند، آمده است.»

به گزارش این خبرگزاری در این شماره مقاله ای از رامین جهانبگلو(جاسوس سازمان سیا) با عنوان «گاندی و هنر با هم زیستن» نیز آمده است.

گفتنی است عزت الله فولادوند از مترجمان سکولار و از مروجان همجسنگرایی است . همچنین مصطفی ملکیان پیشتر در افاضاتی با توهین مستقیم به پیامبر اعظم (ص) و همچنین قران گفته بود:«قرآن رساله پیامبر بود مرا رساله خود باید!»

لازم به ذکر است رامین جهانبگلو هم از جاسوسان سازمان سیا و از محکومان امنیتی می باشد!

ترافیک حضور جاسوسان سیا و سکولارهای مروج همجسنگرایی و مخالف اسلام در این فصلنامه ، درست در مقابل دید دستگاه های نظارتی رخ می دهد و هنوز هیچ اقدامی از سوی آنان علیه هجمه ی عناصر ضد دین و جاسوس به مطبوعات و مسموم کردن ذهن ملت ایران، صورت نگرفته است!

ارسال نظرات