یک شاعر ضد انقلاب نامزد دریافت جایزه جشنواره ی بین المللی شعر فجر شد!!!
کد خبر: ۸۵۰۲۸۰۲
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۶

خبرگزاری بسیج - سرویس اخبار ویژه

محمد شمس لنگرودی نامزد دریافت جایزه شعر فجر! شد. این شاعر ضد انقلاب برای «آوازهای فرشته بی بال»، که آن را انتشارات نگاه چاپ کرده است ، نامزد این جایزه گشت.

ایسکانیوز ، خبرگزاری وابسته به دانشگاه آزاد با انتشار خبر مشخص شدن نامزدهای کتاب شعر در نهمین دوره جشنواره بین المللی شعرفجر ، و اعلام اسامی نامزد ها تیتر را به افتخار یک شاعر ضد انقلاب زد و نوشت :« شمس لنگرودی نامزد دریافت جایزه شعر فجر شد»

گفتنی است که «محمدشمس لنگرودی» با وجود آشکار شدن ماهیت فتنه گری چون «میرحسین موسوی» همچنان به دفاع از او با امضای چندین بیانیه علیه جمهوری اسلامی ادامه داد. حمایت این شاعر فتنه گر از کودتای مخملی سال 88 به همین جا ختم نشد وی چندین شعر در حمایت از آشوب گران و کودتاچیان سرود و در تیرماه 88 «22مرثیه» را که کتابی اینترنتی بود در سایت های ضد انقلاب به صورت گسترده انتشار داد.

وی همچنین شعری برای ندا آغا سلطان(از کشته شدگان توسط سرویس های جاسوسی بیگانه) سرود! تا حمایت صریح خود از کودتا و دشمنی اش با نظام اسلامی را نمایان کند! حال چنین فردی نامزد دریافت جایزه جشنواره ای می شود که به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شده است!!!

ارسال نظرات