انتقاد از سفرهای خارجی بی‌رویه مسئولان

کد خبر: ۸۵۰۲۷۴۷
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۹
عضو ناظر مجلس بر هیات نظارت بر سفرهای خارجی گفت:‌ سفرهای خارجی مسئولان در سال ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی هنوز بی‌رویه ادامه دارد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری بسیج، در پایان جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی، حسن کامران نماینده مردم اصفهان با اعلام تذکر آیین‌نامه‌ای خطاب به ابوترابی فرد، نایب رئیس مجلس که ریاست جلسه را بر عهده داشت، گفت: شرکت «ثامن‌سازی عرش» در مجلس چه می‌کند.

وی ادامه داد: در مقابل در شمال مجلس پروژه‌ای را می‌سازند که پیاده‌روی مردم را مسدود کرده است.

نماینده مردم اصفهان با تاکید بر اینکه نباید اجازه تشریفات زیاده از حد را بدهید، اظهار داشت: این دیوار بتونی مجلس را بیت رهبری هم ندارد. نباید اجازه دهید در سال اقتصاد مقاومتی که عملاً این سیاست‌ها مظلوم است، تشریفات در مجلس رشد پیدا کند.

کامران خطاب به ابوترابی‌فرد خواستار پاسخگویی وی شد و گفت: چگونه اجازه می‌دهید این ریخت و پاش‌ها انجام شود؟

وی در بخش دیگری از تذکر خود با اشاره به عدم حل مشکل کارکنان فولاد، گفت: به این افراد وعده سرخرمن می‌دهید؛ نه حقوق بهمن را دریافت کرده‌اند، نه اسفند و نه پاداش آخر سال را، چه باید کنند؟

عضو ناظر مجلس در هیات نظارت بر سفرهای خارجی اظهار داشت: ماموریت‌های خارجی مسئولان هنوز بی‌رویه ادامه دارد و سه قوه باید طبق دستورالعملی به دستگاه‌های اجرایی اعلام کنند که ارز به ماموریت‌ها اختصاص نیابد.

در ادامه محمد حسن ابوترابی‌فرد، نایب رئیس مجلس که ریاست جلسه را در غیاب لاریجانی بر عهده داشت، اعلام کرد از معاونت اجرایی قوه مقننه در این خصوص توضیح خواهد خواست و گفت: مجمع نمایندگان تهران نیز از مسئولان اجرایی مجلس در این خصوص توضیح خواستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار