دبیرخانه بیست و چهارمین جشنواره تئاتر سوره ماه اعلام کرد
هنرمندان برای شرکت در بیست و چهارمین جشنواره سراسری تئاتر سوره ماه تا ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ فرصت دارند متون نمایشنامه خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.
کد خبر: ۸۵۰۲۶۸۸
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، آثار ارسالی که موضوع آن‌ها حول محورهای ارزش‌های دینی، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، خانواده الگوی ایرانی، ادبیات کهن اسلامی و ایرانی، چشم انداز ایران 1404، آثاری که بر اساس خاطرات، رمان و داستان‌های منتشر شده توسط انتشارات سوره مهر با موضوع انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اقتباس نمایشی شده باشند در اولویت بیست و چهارمین جشنواره سراسری تئا‌تر سوره ماه خواهند بود.

طبق اعلام فراخوان جشنواره آثار در دو مرحله منطقه‌ای و سراسری برگزار می‌شود و متقاضیان برای حضور در جشنواره (در استان‌ها و تهران)، بایستی مشخصات نمایشنامه مورد نظر خود را در سایت دبیرخانه مرکزی جشنواره‌ها به نشانی www. artfest. ir ثبت و به همراه مدارک خواسته شده به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

دبیر خانه جشنواره به آثار راه یافته به جشنواره منطقه‌ای مبلغ پانزده میلیون ریال و نمایش‌های راه یافته به جشنواره سراسری تا سقف چهل میلیون ریال پس‌ از اجرا در جشنواره کمک هزینه پرداخت می‌کند.

جشنواره مناطق تئا‌تر سوره ماه نیمه دوم مرداد و شهریور 1394 و جشنواره سراسری آن 11 تا 17 مهرماه 1394 برگزار می‌گردد.
ارسال نظرات