خبرهای داغ:
مسئول بسيج جامعه زنان سپاه خوي:

برگزاري مراسم سوگواري ايام فاطميه به همت حوزه هاي خواهران

در آستانه فرارسيدن ايام فاطميه مسئول بسيج جامعه زنان سپاه خوي از برگزاري ويژه برنامه هاي سوگواري بانوي دو عالم توسط حوزه هاي خواهران خبر داد.
کد خبر: ۸۵۰۲۶۷۰
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۰
به گزارش خبرگزاري بسيج آذربايجان غربي، مسئول بسيج جامعه زنان سپاه خوي در گفتگوي خبر ي با اعلام اين مطلب افزود: با توجه به جايگاه ویژه و مقام شامخ حضرت صدیقه طاهره(س)، به علت حوادث تاریخی، سیاسی و اعتقادی ایام فاطمیه همه ساله راسم هاي سوگواري بانوي دوعالم با شكوه خاصي توسط حوزه هاي خواهران برگزار مي شود.

خواهر پاسدار رقيه رزمجو گفت: حضرت زهرا(س) چه در زمان خانه پدر بودن و چه در خانه شوهر بودن نمونه كاملي از يك زن مسلمان بودند و با خطبه ها و پندهاي خود در به اهتراز درآوردن پرچم اسلام تمام همتش را به كار برده اند لذا بايد ما بانوان، ايام فاطميه را عاشورايي برگزار كنيم و به جهانيان بفهمانيم كه الحق سوره كوثر در شان و منزلت بي بي دوعالم نازل شده است.

وي افزود: همچنانكه خداوند متعال در سوره كوثر بيان فرموده اند تا قيام قيامت نام پربركت حضرت محمد(ص) به خاطر رشادتها و فداكاريهاي حضرت زهرا (س) و نوع خاص تربيت فرزندانش جهاني مانده است.

رزمجو به شخصیت والای حضرت زهرا (س) و نقش آن حضرت در حمایت از ولایت اشاره كرد و گفت: شخصیت حضرت زهرا (س) یک شخصیت محوری بوده و حد فاصل توحید و شرک، و اسلام و کفر است.

وي با اشاره به بزرگداشت ايام فاطميه در شهرستان خوي گفت: همه ساله چه به صورت متمركز شهرستاني و چه به صورت منطقه اي مراسم هاي سوگواري ايام فاطميه برگزار مي شود و فرماندهان حوزه ها و پايگاه ها ي بسيج باني اين مراسم ها هستند.

رزمجو در پايان افزود: استفاده از سخنرانان و مداحان دعوتي از استان و شهرهاي مجاور از فعاليتهاي مازاد هيئتهاي مذهبي حوزه هاي بسيج خواهران سپاه خوي است علاوه بر اينكه قرائت زيارت حضرت زهرا(س) و ادعيه روز، مرثيه سرايي ،توزيع و پخش بروشورهاي آگاه دهي امر به معروف حجاب زندگينامه شهدا و پخش پارپويتنت از ديگر برنامه هاي اين مراسم هاشمرده مي شود.

ارسال نظرات