در راستاي ارتقاي بصيرت و آگاهي بسيجيان حوزه شهيد عاشوري سپاه خوي نشست بصيرتي اخلاقي با حضور مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه اين شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۰۲۶۳۶
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۱
به گزارش خبرگزار يبسيج از آذربايجان غربي، مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه خوي در جمع بسيجيان پايگاه امام علي(ع) حوزه شهيد عاشوري گفت: قدرت تشخيص در بصيرت از اولويت است و فرد بصير با بهره جستن از قدرت تشخيص و تحليل بهتر مي تواند راه حق از باطل را بشناسد.

حجه الاسلام فرهاد رستمي افزود: بصيرت كه چندسالي است حضرت آقا در سخنرانيهايش بدان تاكيد موكد مي كند از خصوصيات يك انسان كامل است چرا كه فرد با داشتن بصيرت ، اخلاق و رفتار خود را نيز كنترل مي كند.

وي خاطر نشان كرد: اخلاق حسنه سيره و روش ائمه اطهار (ع) است و چه بسا زياد شاهديم كه اخلاق و رفتار بهينه در پيشرفت كارها و جذب نيرو تاثير فراوان دارد.

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه خوي اظهار داشت: آدم با‌بصیر می‌تواند پنجه‌های آهنین را از درون دستکش مخملی تشخیص دهد و تشخیصش درباره مسائل مربوط به آنچه اکنون می‌بیند محدود نمی‌شود بلکه آن موضوع را در گذر زمان می‌بیند و بررسی می‌کندا

وي ادامه داد: فرد بصير گفته هاي افراد را مي سنجد و تصمیم می‌گیرد لذا از نشانه‌های انسان بصير این است که تشخيص و تحليل و تفسير را در تصميم گيريها ارجحيت مي بخشد.

ارسال نظرات