خبرهای داغ:
حضرت آیت‌الله علوی گرگانی با تأکید بر این‌که تشکیل کمیته امداد خدمت بزرگی به مستضعفین بود، گفت: نباید فقط از مردم کمک بگیریم بلکه باید از طرف دولت هم به مردم کمک شود به نحوی که ادارات مستضعفین را استثنا قرار دهند و بابت ارائه خدمات از آنها هزینه دریافت نکنند.
کد خبر: ۸۵۰۲۶۱۷
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج، حضرت آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی در دیدار اعضای ستاد جشن نیکوکاری استان قم که ظهر امروز برگزار شد با اشاره به این‌که یکی از برکات انقلاب اسلامی مسأله کمیته امداد است، گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) جز اولین اهداف انقلاب مستضعفین به شمار می‌رود.

وی در ادامه با بیان این‌که امام خمینی(ره) فرمودند مردم باید در جمهوری اسلامی آسایش داشته باشند، ابراز داشت: هدف امام از انقلاب این بود که مردم در بستر آسایش باشند و زیر بار ظلم زندگی نکنند.

حضرت آیت‌الله علوی گرگانی با تأکید بر این‌که تشکیل کمیته امداد خدمت بزرگی به مستضعفین بود، اظهار داشت: خدمات کمیته امداد فوق‌العاده زیاد بوده است و باید در این راستا تلاش بیشتری شود.

این استاد درس خارج حوزه علمیه قم با اشاره به این‌که کمیته امداد یک مرکز خدمات عمومی است، تصریح کرد: در این سازمان نباید فساد اقتصادی باشد چرا که سبب کم شدن استقبال مردم می‌شود.

وی در ادامه به آیه‌ای از قرآن کریم اشاره کرد و افزود: خداوند می‌فرماید ما بنده‌ای را به حال خود رها نکرده‌ایم و همه را مورد آزمایش قرار می‌دهیم و هر کس که پاک نباشد از متقین نیست.

حضرت آیت‌الله علوی گرگانی با تأکید بر این‌که هر چیزی که در دین وارد شده برای آزمایش ما قرار گرفته است، گفت: احسان و نیکوکاری نوعی از آزمایش است و این حرکت یک سلسله امتحانات برای مردم است.

این استاد درس خارج حوزه علمیه قم در پایان با بیان این‌که نباید فقط از مردم کمک بگیریم، خاطرنشان کرد: باید از درون دولت هم به مردم کمک شود به نحوی که ادارات مستضعفین را استثنا قرار دهند و بابت ارائه خدمات از آنها هزینه دریافت نکنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها