نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

ایران هنر استفاده از دانش هسته‌ای را دارد

ایران هنر استفاده از دانش هسته‌ای را دارد، بنابراین باید در راستای استفاده از علم روز، پیشرفت در حوزه اقتصاد، بهداشت و سلامت گام‌‌های خوبی را بردارد.
کد خبر: ۸۵۰۲۵۸۴
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۵

 آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی بعد از ظهر امروز در همایش تجلیل از برترین‌های سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان مرکزی که با حضور محمد حسین زارع رئیس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی در استان مرکزی برگزار شد، افزود: همه در نظام مقدس جمهوری اسلامی مسئولیت داریم و دامنه مسئولیت‌ها در حوزه اجتماعی و بین‌المللی سنگین‌تر از سایر مسئولیت‌ها‌‌ست.

وی اظهار داشت: همه باید نسبت به شناسایی دشمنان هوشیارانه عمل کنند و در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی، کوشا باشند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: استان مرکزی ظرفیت‌های خوبی دارد که می‌توان با استفاده از این ظرفیت‌ها گام‌های مؤثری در راستای توسعه کشور برداشت.

دری‌نجف‌آبادی با اشاره به اینکه ایران به دنبال دانش هسته‌ای بوده و با بمب اتم مخالف است، گفت: اگر آمریکایی‌ها بخواهند بازی در بیاورند غنی‌سازی را مجددا آغاز می‌کنیم و در این زمینه و برای بهره‌مندی از دانش هسته‌ای عقب‌نشینی نخواهیم کرد.

وی بر پیشرفت ایران در حوزه‌های مختلف دانش هسته‌ای تاکید و اظهار کرد: ایران هنر استفاده از دانش هسته‌ای را دارد، بنابراین باید در راستای استفاده از علم روز، پیشرفت در حوزه اقتصاد، بهداشت و سلامت گام‌‌های خوبی را بردارد.

امام جمعه اراک با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن بیان داشت: مسئولیت‌های اجتماعی مردم و مسئولان مهم‌تر از مسئولیت‌های فردی است و حضور در راهپیمایی 22 بهمن هم یک مسئولیت اجتماعی برای همه است.

وی ادامه داد: امنیت، عظمت و قدرت ایران با امنیت، عظمت و قدرت سایر کشورهای منطقه گره خورده است و مردم هم با حضور پر قدرت و با شکوه در راهپیمایی 22 بهمن مخالفت خود را با داعش و آل سعود و موافقت‌شان را در حمایت از فلسطین و لبنان اعلام کردند.

دری‌نجف‌آبادی خاطر نشان ساخت: انقلاب اسلامی ایران متعلق به تمامی آحاد مردم اعم از مسلمانان و اقلیت‌ها می‌باشد و یکی از افتخارات ایران اسلامی هم شناختن حقوق شهروندی اقلیت‌ها است.

وی ادامه داد: همه مردم و مسئولان اعم از مسلمانان و اقلیت‌های مختلف در مقابل انقلاب اسلامی دارای مسئولیت‌های اجتماعی هستند.

گفتنی است در پایان این همایش از برترین‌های سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان مرکزی با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات