در غیاب دستگاه‌های نظارتی
هم‌اکنون بسیاری از موارد نقض حقوق‌بشر در زندان‌ها و محاکم و در خیلی جاها صورت می‌گیرد!!
کد خبر: ۸۵۰۲۴۵۴
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۸

خبرگزاری بسیج - سرویس اخبار ویژه

شش روز پیش بود که اظهارات دستیار ویژه رییس‌جمهوری در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی ذوق زدگی بی بی سی فارسی را در پی داشت تا آنجا که ارگان خبری سلطنتی انگلستان با تیتر «نقض حقوق بشر در زندان ها و دادگاه های ایران» به این دروغهای ساختار شکنانه پرداخت!

علی یونسی هفته گذشته به «ایسنا» گفته بود: «هم‌اکنون هم بسیاری از موارد نقض حقوق‌بشر در زندان‌ها و محاکم و در خیلی جاها صورت می‌گیرد!! که در آنها نفوذ عناصر افراطی و تندرو دیده می‌شود و جمهوری‌اسلامی باید بتواند از دست اینها خلاص شود و بهترین‌جا برای گروه‌های تندرو مجلس است!!»

این اظهاراتِ هزینه آفرین برای نظام اسلامی در حالی از سوی دستیار ویژه ریاست جمهوری در امور اقوام مطرح شد که خود معتقد است این سخنان برای دفاع از آبروی نظام است!!

روزنامه ی حامی فتنه شرق اظهارات علی یونسی را در حمایت از آنچه پیشتر گفته بود ، چاپ کرد و از زبان وی نوشت : «بنده در آن مصاحبه جمهوری‌اسلامی را متهم به نقض حقوق‌بشر نکرده‌ام بلکه درواقع، اینجانب از عملکرد نظام در مسایل حقوق‌بشری دفاع نمودم. بنده اعلام کردم که اقدامات مخالف حقوق شهروندی که مطرح شده‌اند، توسط افراد تندرو و خودسر صورت گرفته است. من با اشاره به این مطلب، دامن نظام را از آن اتهامات مبری کرده‌ام.»

گفتنی است علی یونسی اردیبهشت ماه سال جاری نیزدر اظهار نظری عجیب ضمن ابراز علاقه به نشان پرچم ایران در زمان طاغوت گفته بود :« عده‌ای خیال می‌کردند نماد شیر و خورشید در میان پرچم ایران یک نماد سلطنتی است اما اینگونه نیست،شیر نماد حضرت علی(ع) و خورشید نماد حضرت محمد(ص) است!! و تنها تاجش مربوط به شاه بود.»

اینهمه در حالی است که متاسفانه مدعی‌العموم محترم دستگاه قضایی و خصوصا دادگاه ویژه روحانیت این اخلال علنی در امنیت ملی و توهین به مجلس شورای اسلامی و اصل نظام را تا کنون ندیده است.


ارسال نظرات