قاضی پور در گفتگو با بسیج:
کد خبر: ۸۵۰۲۴۴۵
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۵

نادر قاضی پور عضو کمیسیون صنایع و معادن و نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری بسیج گفت: بزرگترین و چشمگیرترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران آزادی است؛ با گذشت سی و شش سال از پیروزی انقلاب اسلامی با وجود تمامی تحریم هایی که کشورهای غربی بخصوص امریکا بر ما داشتند هر روز قوی تر شده ایم و به آزادی که امام خمینی (ره) آن را در ابتدای شکل گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیان کردند دست یافته ایم.

وی با بیان اینکه تولید ملی و اشتغال ملی از مسائلی است که مردم و مسئولین در این سالها کمتر به آن توجه کرده اند اظهار داشت: مردم و مسئولین ما با حمایت از تولید ملی، پایه و اساس امنیت اجتماعی که امنیت شغلی بوده را برای افراد جامعه فراهم خواهند کرد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری فرهنگ و اقتصاد را از مسائلی معرفی کرد که باید به آن بیشتر توجه شود و عنوان کرد: هر طرحی که پیشنهاد می­شود باید پیوست فرهنگی داشته باشدکه این مسئله نشان از اهمیت و غنی بودن فرهنگ ما دارد.

نماینده مردم ارومیه در پایان گفت: نکته مهم دیگر که در این سالها کمتر مورد توجه قرار گرفته اقتصاد است که مسئولین کشور بیش از پیش باید به آن بپردازند.

ارسال نظرات