در تأمین نیازهای دفاعی کشورمان وضعیت خوبی داریم و اکثر تجهیزات نظامی ساخته دست جوانان پرتلاش این مرزو بوم است
کد خبر: ۸۵۰۲۴۴۳
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۱

جعفر قادری عضو کمیسیون برنامه و بودجه و نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگارفرهنگ و هنر خبرگزاری بسیج گفت: آرمان اولیه انقلاب اسلامی استقلال بود و در طی این سی و شش سال اجازه ندادیم کسی برای ما تعیین تکلیف کند و امروز، استقلال به معنی واقعی کلمه در کشور ما محقق شده است.

 وی با اشاره به سواستفاده ­برخی افراد از موقعیت و جایگاه خود اظهار داشت: فساد اقتصادی معضلی است که همیشه و در همه جا وجود داشته اما مهم این است که با تمامی افراد متخلف در هر سمتی و وابسته به هر جایی  که باشند با جدیت  برخورد شده و تفاوت یا تبعیضی وجود ندارد.

قادری با بیان اینکه ایران در طی این سالها از نظر علمی نیز در اکثریت حوزه ها رشد چشمگیری داشته افزود: در حوزه های هسته ای، نانو تکنولوژی، بیوتکنولوژی، هوا و فضا و... جزء کشورهای مطرح دنیا هستسم.

وی در ادامه بیان کرد: در تأمین نیازهای دفاعی کشورمان وضعیت خوبی داریم و اکثر تجهیزات نظامی ساخته دست جوانان پرتلاش این مرزو بوم است.

نماینده مردم شیراز عنوان کرد: از نظر مسائل امنیتی در بین کشور های منطقه به عنوان جزیره ثبات شناخته شده هستیم و همین خودباوری و اتکا به ظرفیتهای داخلی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی درکشور ماست.

وی در پایان افزود: مبارزه با رشوه خواری و کاغذبازی به صورت جدی تر و برقراری عدالت اجتماعی و بارور کردن توانایی ها و استعدادهای افراد و تامین حداقل نیازهای مردم  مواردی است که باید بیشتر به آنها بها داده شود تا به وضعیت بهتری برسیم.

ارسال نظرات