خبرهای داغ:
سردار نقدی در یکصدمین سالگرد جهاد عشایر عرب:
سردار نقدی با اشاره به روند منفی مذاکرات با گروه 1+5 اظها ر داشت: ایران هیچ گاه زیر بار قراردادی که ذلت بارباشد نخواهد رفت.
کد خبر: ۸۵۰۲۴۳۱
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۸
به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری بسیج سردار محمدرضا نقدی در کنگره بین المللی جهاد عشایر عرب با اشاره به رشادتهای عشایر در واقعه یکصدسال پیش اظهار داشت: مردم غیور ایران در برابر استکبار پیر ایستادگی کردند و جهاد مخلصانه مردان و شیر زنانی بود که با دستهای خالی به جنگ دشمن تا دندان مصلح رفتند.

وی با بیان اینکه عمل به فتوای ولی فقیه بزرگترین پیام این جهاد تاریخی بود تصریح کرد: این واقعه نشان داد زمانی که پای امر ولی فقیه به میان می آید باید از جان گذشت و تمام قد در مقابل دشمن ایستاد.

سردار نقدی ادامه داد: این واقعه برای ما یک درس بزرگ بود و ما امروز شاهد این هستیم که مردم لبنان، یمن و عراق از این درس بهره برداری کرده و در حال اجرای آن هستند.

وی با بیان اینکه واقعه جهاد عشایر عرب خوزستان برای دشمنان ما نیز درس هایی داشته است افزود: دشمنان ما دریافته اند که نقطه قدرت ما کجا است و سعی دارند تا بر روی باورهای ما متمرکز شده و درنهایت اعتقادات ما را کم رنگ کند و در این راه از ابزارهای مختلفی همچون تبلیغات رسانه ای نهایت استفاده را می برد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر لزوم حفظ وحدت در برابر دشمنان انقلاب گفت: امروز حفظ وحدت یک اصل اساسی برای مقابله با استکبار جهانی است وحدت یک ابزار موثر است که می تواند پیروزی سپاه اسلام در برایبر رژیم صهیونیستی و جهان غرب را محقق کند.

وی ادامه داد: قومیت گرایی شگرد کثیف غرب است تا وحدت را ازبین ببرد که گروه تروریستی داعش نیز در همین اساس ایجاد شده است .باید توجه داشت که نتیجه ی تفرقه و عدم اتحاد، پیشرفت اهداف دشمن است اگر وحدت نهادینه شود هیچ نیروی قدرتمندی توانایی رویارویی با سپاه اسلام را نخواهد داشت.

سردار نقدی در پایان با اشاره به روند منفی مذاکرات با گروه 1+5 اظها ر داشت: ایران هیچ گاه زیر بار قراردادی که ذلت بارباشد نخواهد رفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها