قهرمان سنگین‌ وزن وزنه‌برداری جهان و المپیک مسابقات جهانی پیش رو را از ۲ جهت مهم قلمداد کرد.
کد خبر: ۸۵۰۲۴۲۹
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، بهداد سلیمی در حاشیه مراسم روز درختکاری اظهار داشت: مراسم بسیار خوبی بود و جدا از اینکه درختکاری یک کار نمادین است نوعی فرهنگ‌سازی بوده و باعث می‌شود در سالیان آینده نیز نتایج آن را به خوبی مشاهده کرد و بسیاری از معضلات از جمله آلودگی تهران به این ترتیب حل و هوای تهران تمیز‌تر شود.

وی افزود: من تمریناتم را زیر نظر حسین توکلی آغاز کرده‌ام و شرایط خوبی دارم ولی به اعتقاد من باید هر چه زودتر تکلیف فدراسیون مشخص شود تا ورزشکاران از بلاتکلیفی خارج شوند. من فکر می‌کنم هر چه زمان بیشتر از دست برود به ضرر ماست. مسابقات جهانی آمریکا بسیار نزدیک است و با توجه به اینکه این مسابقات برای کسب سهمیه المپیک بوده باید توجه ویژه‌ای به آن شود. جدا از آن از نظر سیاسی نیز این مسابقات حائز اهمیت است و در صورتی که پرچم ایران در آن کشور بالا برود، افتخار بزرگی خواهد بود.

وزنه‌بردار سنگین‌ وزن کشورمان در پاسخ به این سوال که آیا قرار است اردوی یک هفته‌ای جهت هماهنگی قبل از سال جدید آغاز شود، خاطر نشان کرد: من اصلا در جریان چنین اردویی نیستم و چنین صحبتی که زارع انجام داده را نشنیده‌ام.

سلیمی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا قرار است وزارت ورزش و کمیته المپیک در ازای رکورد، پاداشی به ورزشکاران اختصاص دهد، عنوان کرد: قرار بود در ازای رکوردها پاداش بدهند اما فعلا این کار انجام نشده و اما بر مبنای قولی که سجادی و هاشمی داده‌اند قرار است این کار زودتر انجام شود.

قهرمان المپیک لندن در مورد نامه آیان گفت: من کارم را انجام می‌دهم و در این موارد دخالت نمی‌کنم. کار خودم را انجام خواهم داد چون 2،3 سال دیگر در وزنه‌برداری حضور دارم و باید تمام فکرم را به آن اختصاص دهم.

وی در خصوص اینکه آیا قرار است جلسه‌ای با حضور سرپرست وزنه‌برداری برگزار شود یا خیر، تصریح کرد: قرار شده جلسه‌ای برگزار شود اما من صحبت‌هایی با طباطبایی داشته‌ام که نشان داده هدف وی کمک به وزنه‌برداری است. امیدوارم مشکلات کم و وعده‌ها نیز هر چه زودتر عملی شود.
ارسال نظرات