معاون هماهنگ کننده و راهبردی سپاه بیت المقدس گفت: شجره طیبه بسیج گسترده ترین و بزرگترین و مطمئن ترین قشر بین مردم جامعه و نظام است.
کد خبر: ۸۵۰۲۳۷۵
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، پیش از ظهر امروز مجمع تجمیعی بسیجیان اقشار دفتر راهبردی، پیشکسوتان، اصناف، کارگری، مساجد و محلات و بسیج هنرمندان سپاه بیت المقدس با حضور فرماندهان سپاه شهرستانی، مسئولین اقشار بسیج، اعضای شورای اندیشه و همفکری اقشار، روسا و دبیران مجامع بسیج استان، مسئولین و خانواده شهدا و ایثارگران در سالن شهدای گمنام ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سنندج برگزار شد.

سرهنگ رمضان بهزادی معاون هماهنگ کننده و راهبردی سپاه بیت المقدس در مجمع بسیج استان که سومین مجمع در سالجاری است، اظهار داشت: بسیج حلقه اتصال بین حاکمیت و بدنه مردم است.

وی بیان داشت: شجره طیبه بسیج گسترده ترین و بزرگترین و مطمئن ترین قشر بین مردم جامعه و نظام است و دو ویژگی ویژه در کنار همه خصوصیاتی که رهبر معظم انقلاب برای آن بیان فرمودند، وجود دارد که مورد اعتماد نظام و سرباز ولایت و همچنین از جنس مردم این ویژگی بارز است.

بهزادی ادامه داد: در طول گذشت بیش از 36 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی بسیج و بسیجیان در همه صحنه ها حضور فعال و موثر ایفا کرده اند و هر روز بر عظمت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می افزاید.

معاون هماهنگ کننده و راهبردی سپاه بیت المقدس خاطر نشان کرد: مجمع های بسیج در زمینه های مختلف کشور بویژه در حوزه فرهنگ و اقتصاد با ارائه راهکار های اجرایی می توانند آن را پیش روی مسئولین اجرایی کشور قرار دهند و در برون رفت از مسائل فرهنگی و اقتصادی موثر عمل کنند.

ارسال نظرات