کد خبر: ۸۵۰۲۳۶۸
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۹
طبق مصوبه مجلس مبلغ ۸۳۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به منظور اجرای طرح حدنگار (کاداستر) جامع کشور به سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اختصاص یافت.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری بسیج، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز پارلمان تبصره‌های الحاقی به لایحه بودجه سال1394 کل کشور را بررسی و تصویب کردند.

وکلای ملت پیش از این در بخش درآمدی تبصره الحاقی 1 به سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اجازه داده بودند به ازای هر مورد ارائه پاسخ الکترونیک به استعلامات و اعلام وضعیت املاک از بانک جامع اطلاعات املاک، علاوه بر تعرفه مصوب دریافتی، در مناطق شهری مبلغ 300 هزار ریال و در مناطق غیرشهری مبلغ 100 هزار ریال أخذ و به حساب درآمد عمومی نزد خزانه‌داری کل کشور واریز کند.

در جلسه امروز نیز در قسمت هزینه‌ای این تبصره مصوب کردند مبلغ 830 میلیارد و 200 میلیون ریال از محل ردیف 141-530000 متناسب با وصولی به منظور اجرای طرح حدنگار (کاداستر) جامع کشور به سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اختصاص می‌یابد.

همچنین طبق مصوبه مجلسی‌ها در تبصره الحاقی 2 به سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور اجازه دادند که بخشی از آموزش‌های غیررسمی خود را از طریق ارائه آموزش‌های پیامکی و مجازی با مشارکت بخش غیردولتی ارائه و سهم خود از درآمد حاصل را وصول و به ردیف درآمدی 140103 واریز کند. مبلغ 36 میلیارد ریال از محل ردیف 142-530000 متناسب با وصولی در اختیار سازمان مذکور قرار می‌گیرد.

بهارستان‌نشینان در ادامه این جلسه با تصویب تبصره الحاقی 3 دولت را موظف کردند از داروهای دامی آماده مصرف و واکسن‌های طیور مشابه تولید داخل معادل 5 درصد و غیرمشابه معادل 2 درصد ارزش فروش محصولات وارداتی أخذ و به حساب درآمد عمومی نزد خزانه‌داری کل کشور واریز نماید. مبلغ 175 میلیارد ریال از محل ردیف 143-530000 متناسب با وصولی به منظور تأمین هزینه‌های موردنیاز پایش باقیمانده‌های دارو، سموم و مواد زیست‌شناختی(بیولوژیکی) در فرآورده‌های خام دامی و نمونه‌برداری و آزمایش و خرید امکانات و تجهیزات نمونه‌برداری و آزمایش خارجی و آزمایشگاهی دارو و مواد زیست‌شناختی در قالب مبادله موافقتنامه با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، 60 درصد به سازمان دامپزشکی کشور و 40 درصد به مؤسسه تحقیقات و سرم‌سازی رازی اختصاص می‌یابد.

ارسال نظرات